قضیه پسر و دختر بودن نیست
آیا شما با مردی که زن طلاق داده ازدواج میکنید ؟
اگر بعدا بفهمید چه حالی میشید ؟
(چرا هیچ دختری به این سوال جواب نمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ )
اگر دنبال نظر مشاور هستید انقدر مشاور بیوجدان و بی اخلاق وجود داره که زنهای بدکاره رو دعوت میکنند به فریب همسر حتی اگر بکارت آسیب دیده باشه تشویق میکنند به ترمیم اون و استفاده از یکسری دارو ها که بیشتر از این توضیح نمیدم
خود شخصه که باید وجدان داشته باشه
چرا میخواهید بزور خودتون رو به ازدواج یک پسر در بیارید ، هر پسری هر طور که علاقه داره میتونه همسرش رو انتخاب کنه
مثلا یک دختر میتونه لاغر باشه ولی پسر چاق انتخاب کنه ، در این جور مواقع باید یک پسر چاق بیاد با تفنگ تهدیدش کنه که خودت چاقی پس باید با من ازدواج کنی ؟؟؟
پسر هم اگر یک میلیون بار رابطه داشته باشه و این روابط رو در خواستگاری به دختر بگه حق داره هر فردی رو که میخواد برای ازدواج انتخاب کنه و دختر با دانستن اینکه پسر با افراد زیادی رابطه داشته فقط حق داره که اونو رد کنه یا قبول کنه ، نه بزور باهاش ازدواج کنه!!
__________________________________________________ ____
خانم گیسو از شما انتظار نداشتم ، لطفا از این به بعد اینطور راحت در خصوص دیگران صحبت نکنید
من کجا گفتم که رابطه جنسی با کسی داشتم ؟
هر فردی میتونه رابطه رو توی ذهنش ترسیم کنه و فکر نمیکنم اینکه من رابطه رو توی ذهنم ترسیم کردم باعث بشه که با یک زن که مرتکب زنا شده ازدواج کنم و اصلا و ابدا همچین کاری رو انجام نمیدم
نمیخواستم اسمی از خ . ا بیارم چون بگفته یکی از دوستان صحبت از اون گناه محسوب میشه
ببینید چقدر دروغ گفتن بده میدونید چرا نسبت به دیگران انقدر بد بین هستید چون هر روز صد جور دروغ میشنوید
پس چرا دیگران رو تشویق به دروغ گفتن میکنید
مطمئنا فردی که ایشون رو تشویق به دروغ کنه در گناه ایشون شریکه
و خدا در قرآن گفته که زن زنا کار باید بامرد زنا کار و زن پاک با مرد پاک ازدواج کنه و برای افرادی که مانع ازدواج افراد پاک با هم میشن یا وسیله ازدواج افراد ناپاک با پاک رو فراهم میکنن آتش دوزخ رو وعده داده
دو چیز رو هم برای همه دوستان روشن میکنم
اولا پسری که در این خصوص سوال پرسیده براش مهمه که پرسیده پس نباید اینطور استدلال کنید که اگر براش مهم بود باید بهش بگیم چون حتما مهمه که میپرسه وگرنه از روی سرگرمی نپرسیده
دوما همیشه این احتمال هست که این رابطه رو بشه چون این دو نفر با هم کلی جا رفتن و بالاخره یه روز همه چی رو میشه ، بحر حال حتی اگر یک دهم درصد این اتفاق امکان وقوع داشته باشه بازم محتمله
واقعا برای دختر ها متاسفم که تا گفته میشه در خصوص روابط قبلیتون نباید دروغ بگید ، بیشتر اعضا بجای اینکه از این گفته خوشحال بشند جبهه گیری میکنند
آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
__________________________________________________ _______
منم برای خانم سپیده دعا میکنم که یک مردی نصیبشون بشه که با زنهای زیادی رابطه داشته چون به خودش مربوطه
و از اینکه کسی به من تهمت بیجا زده باشه هرگز نمیگذرم ، و خودم و شما رو واگذار میکنم به خدا








علاقه مندی ها (Bookmarks)