سلام
من هم یه مشکلی مثل این دوستمون دارم ، البته بنده در حال ادامه تحصیل هستم،
رشتم هم مهندسی برق هست، ( هم کاردانی دولتی بودم و هم کارشناسی رو دارم تو انشکده دولتی میخونم)
واقعا نمیتونیم برم یه جا کارکنم که یه ادم با مدرک پیش دبستانی هم میتونه اونجا کار کنه،
من یک ماه پیش با مدرک کاردانی برق صنعتی از بهترین دانشکده فنی و حرفه ای کشور( انقلاب اسلامی تهران) رفتم یه جا گلاب به روتون داشتم دنبلان پاک میکردم،...
نمیدونم شاید هم اشتباه کردم که درس خوندم ، همین موضوع باعث شده دیگه به ارشد حتی فکر هم نکنم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)