به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام
    شما يکبار ميتونستيد از راه صحيح و اصولي ازدواج سالم رو تجربه کنيد و تا عقد هم پيش ولي همه چيز رو به هم زديد
    بازم قصد همچين کاري رو داريد با اینکه یکبار تجربه کردید

    اما سوال مهم ، آيا به خواستگار جديدتون گفتيد که قبلا ازدواج کرديد و سابقه طلاق دارید ؟(با خوندن صيغه رسما و عملا با يک نفر ازدواج کرديد)
    ميدونيد که نگفتن اين مسئله چه عواقبي داره

    همونطور که گفتن اين مسئله منتهي به اين ميشه که معدود پسري اونم در شرايط خيلي خاص و افرادي که از همه جا نا اميد شدن بيان خواستگاري شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    فکر نميکنيد قبل از خوندن صيغه و خيلي قبل تر از اون بايد با اون اقا در خصوص حق طلاق و شروط ازدواجتون صحبت ميکرديد؟؟

    حس نميکنيد که تمام تقصيراتو داريد ميندازيد روي دوش يه نفر ديگه ، اون پسر که صيغه تون کرده و از راه شرعي عمل کرده و خواستگاريتون هم اومده ولي شرطي داشتيد که عده معدودي ميتونن بپذيرن

    ميدونم که توقع داشتيد يه نفر بياد دلداريتون بده و اون پسر رو محکوم کنه تا کمي افسردگيتون درمان بشه
    اما توي اين ماجرا بزرگترين مقصر و فردي که اشتباهات جبران نشدني داشته شما بوديد و نويسنده اين داشتان تمام اشتباهاتش رو رو دوش اطرافيان (پدر و مادر و همسر بدجنس)انداخته

    اگر کمي از بار اين اشتباهات رو روي دوش خودتون حمل ميکرديد اين مشکلات رو نداشتيد ، پس از اين به بعد کمي مسئوليت پذير تر باشيد

    شما اين وسط نه فرشته نجات کسي بوديد نه يک قرباني
    شما يک انسان با حق انتخاب و آزاد بوديد که همه پلها رو خراب کرديد

    ولي ميتونيد مجددا تلاش کنيد و خرابي ها رو آباد کنيد

    گام اول براي رهايي از اين وضعيت پذيرفتن اشتباهاتتونه
    گام دوم تکرار نکردن اشتباهات سابق و درس گرفتن از اونهاست

  2. 2 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    Eram (دوشنبه 03 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 04 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.