سلام
شما يکبار ميتونستيد از راه صحيح و اصولي ازدواج سالم رو تجربه کنيد و تا عقد هم پيش ولي همه چيز رو به هم زديد
بازم قصد همچين کاري رو داريد با اینکه یکبار تجربه کردید
اما سوال مهم ، آيا به خواستگار جديدتون گفتيد که قبلا ازدواج کرديد و سابقه طلاق دارید ؟(با خوندن صيغه رسما و عملا با يک نفر ازدواج کرديد)
ميدونيد که نگفتن اين مسئله چه عواقبي داره
همونطور که گفتن اين مسئله منتهي به اين ميشه که معدود پسري اونم در شرايط خيلي خاص و افرادي که از همه جا نا اميد شدن بيان خواستگاري شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر نميکنيد قبل از خوندن صيغه و خيلي قبل تر از اون بايد با اون اقا در خصوص حق طلاق و شروط ازدواجتون صحبت ميکرديد؟؟
حس نميکنيد که تمام تقصيراتو داريد ميندازيد روي دوش يه نفر ديگه ، اون پسر که صيغه تون کرده و از راه شرعي عمل کرده و خواستگاريتون هم اومده ولي شرطي داشتيد که عده معدودي ميتونن بپذيرن
ميدونم که توقع داشتيد يه نفر بياد دلداريتون بده و اون پسر رو محکوم کنه تا کمي افسردگيتون درمان بشه
اما توي اين ماجرا بزرگترين مقصر و فردي که اشتباهات جبران نشدني داشته شما بوديد و نويسنده اين داشتان تمام اشتباهاتش رو رو دوش اطرافيان (پدر و مادر و همسر بدجنس)انداخته
اگر کمي از بار اين اشتباهات رو روي دوش خودتون حمل ميکرديد اين مشکلات رو نداشتيد ، پس از اين به بعد کمي مسئوليت پذير تر باشيد
شما اين وسط نه فرشته نجات کسي بوديد نه يک قرباني
شما يک انسان با حق انتخاب و آزاد بوديد که همه پلها رو خراب کرديد
ولي ميتونيد مجددا تلاش کنيد و خرابي ها رو آباد کنيد
گام اول براي رهايي از اين وضعيت پذيرفتن اشتباهاتتونه
گام دوم تکرار نکردن اشتباهات سابق و درس گرفتن از اونهاست








علاقه مندی ها (Bookmarks)