دوست خوبم میدونی اگه من شوهرمو با یه خانم ببینم چیکار میکنم؟
بلافاصله، حتی اگه سوار ماشین باشم پیاده میشم و خودمو بهشون میرسونم. خیلی خوش اخلاق سلام و علیک میکنم و منتظر میمونم تا معرفی بشم. اون وقت هم اون خانم خجالت میکشه و هم شوهر شما.
به نظر من هم زدن کار خوبی نبوده ولی این همه معذرت خواهی و به دست و پا افتادن از اون هم بدتره. عزت نفست رو حفظ کن. یه بار معذرت خواهی کافی بوده. باید بهش میگفتی معذرت میخوام ولی منتظرم تا هروقت آمادگیشو پیدا کردی در مورد رفتارت با یه زن غریبه توضیح بدی.
اصلاً هول نشو. اگه جوابتو داد موضوع اصلی رو فراموش نکن. به خاطر کشیده ای که بهش زدی از کار اشتباهش چشم پوشی نکن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)