به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    جالبه برام اومدم دیدم تاپیکتون هنوز درجریانه.

    تا الان باید چندین جلسه آشنایی برگزار کرده باشین.
    اگه آره، تو هر جلسه درمورد ایشون از این مسایل حرف زدن؟ رو مسایل دیگه مانور ندادن؟

    اگه چندین جلسه گذشته و ایشون همچنان تمام سوالاتشون یا اکثرشونو رو مسایل جنسی گذاشتن، خب اینجا شما باید بیشتر فکر کنین.
    چون یه زنگ خطر بحساب میاد. نکنه ایشون کلا این مساایل خیلی براشون مهمه!
    آخه من یه چند دوست داشتم از هر فرصتی استفاده میکردن و ربطش میدادن به مسایل جنسی! و رابطه زناشویی، خب اینجور افراد زیاد برای کسی که کمی بیشتر حجب و حیا داره و زیاد از این دست شوخی ها خوشش نمیاد، خوشایند نیست.
    این در مسله دوستی بود، اما درباره مسله ازدواج باز فرق میکنه، چون دوستی و که حالا از رو اجبارم مجبور باشی همچین دوستی و تحمل کنی ، همیشه که در کنارت نیست، اما همسر آدم همیشه و در همه حال در کنار آدمه فرق داره!!

    شما باید بینین از چه جور خانومی خوشتون میاد ، و مطابق با سلیقه اتون انتخاب کنین!

    آخه بعضی آقایون از خانوم هایی خوششون میاد که تو اینجور مسایل خیلی پرو نباشن یا فردی که پیش قدم میشه خانوم نباشه. دوست دارن خانوم تو اینجور مسایل کمی ناز کنه.یا برعکس بعضیا از دختری خوششون میاد که تو اینجور مسایل روک و روراست باشه ( مسله ای که در حال حاضر معلومه حالا یا از رو سادگی یا آگاهانه، این خانوم اون خجالتی بودن و حیا دخترونه ای که معمولا از دخترها انتظار میره تو صحبت درمورد اینجور مسایل داشته باشن و ایشون ندارن. حال شما باید بینینن همچین دختری و اصلا میپسندین یا نه!! یعنی فردا نمیاین بگین من دوست دارم خانومم کمی ناز کنن یا خجالتی تر باشن. یا...)
    آخه من یجا خوندم که آقا از خجالت خانومشون در رابطه خوششون میامده یا حداقل از همون حیایی که خانوم در هنگام رابطه داشته.


    مسله دومی که میخواستم بگم در مورد شماره بندی احتمالاتیست که در پست قبلم براتون گذاشته بودم، من اینو میخواستم همون موقع بگم متاسفانه یادم رفت .

    ببینبن این احتمالاتی که من گذاشتم اولا از اسمشون مشخصه فقط احتماله و ممکنه درست نباشه.
    دوما شما باید ببینین که حتی اگه این احتمالات درست باشه شما اصلا قبول میکنین و بنظرتون همچین شخصی بدرد همسری باشما میخوره یا خیر.

    مثلا درمورد مورد شماره 1 : باید توجه کنین که حالا این خانوم بابت سادگیشون این حرفا میزنن، خب شما مردی هستین که زن ساده میخواین؟ یاهمسر زرنگ و مستقل که از پس خودش و زندگیش بربیاد.

    چون خانوم هایی که خیلی ساده ان و زودم میشه گولشون زد.ینی زود فریب میخورن
    بعضی مردا دوست دارن همسرشون از پس خودش بربیاد، نمیخواین همیشه مراقبش باشن، بعضیا نه دوست دارن همسرشون تو تمام مسایل زندگی همیشه وابسته اشون باشه . حالا شما بیینین کدوم مورد و بیشتر میپسندین اگه مردی هستین که همسری میخواین داشته باشین که بدونین از پس خودش برمیاد و همیشه نگرانش نمیشین.پس بدونین خانومی که زیادی ساده باشه بدرد شما نمیخوره.

    2.مورد دوم که معلومه، اگه شما زیاد گرم نیستین، و میدونین نمیتونین نیاز یه زن گرم مزاج و تامین کنین که پس این خانوم بدرد شما نمیخورن.

    3. در اینجا یسوال پیش میاد، آیا این شخصی که تجربه زندگیشون از همین اول قراره تو زندگی این خانوم اینقدر تاثیر گذار باشه، جز فامیلشونه ؟ اگه آره تا جه حد این خانوم تحت تاثیرشون قرار داره.
    یا این دختر خانوم تا چه دهن بین و تاثیر پذیره.
    اگه این باشه، این یعنی این خانوم قدرت تشخیص اینو نداشتن که بدونن زندگی هزارو یک مشکلات دیگه ای هم داره فقط هم کفو نبودن از نظر جنسی و که نباید مورد بررسی قرار داد.

    حاالا شما باید ببینین چقدر با یه دختری که تا این حد تحت تاثیر حرف دیگران قرار میگیره، میتونین زندگی کنین.

    4. اگه هم این مورد درست باشه، اینم نشون میده اطلاعاتشون درمورد آقایون و متاهلی کمه.

    پس باید اطلاعاتشون و میزان آمادگیشونو بیشتر ببرن بالا.مسایل جنسی مهمه اما خیلی مسایل مهم دیگه ای هم تو زندگی وجود داره که باید بهمون اندازه بهش بها داد.

    و ....

    شما هر دلیلی هم که برای خودتون بیارین، درکنارش باید بهش فکر کنین که این دلیلا و تا چه حد میتونین قبول کنین و اصلا از این دلیل چی میتونین بفهمین

    در کل بازم بنظرم شما فقط بایو مستقیمااا ازشون بپرسین، بعد دلیل اون خانوم و مورد بررسی قرار بدین. مثلا مثه احتمالاتی که من براتون مثال زدم.

    موفق باشین.


    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    خب میشه از این سوالات برداشت های متفاوت کرد.

    1.یا این خانوم خیلی ساده هستن! از سادگی زیاد این حرفارو میزنن.
    2.یا اینکه خیلی زیاد گرم مزاج هستن.
    3.یا کسی تو فامیل یا دوستانشون داره راهنماییشون میکنه که از این مسله ضریه خوردن ایشون هم رو حساب تجربه دیگران اشتباها فکر کردن همه مشکلات زیر سر همین مسایله!! ( یعنی ممکنه زیاد هم.گرم مزاج نباشن فقط تحت تاثیر مشکلات دیگران قرار گرفتن)
    4.یا از کسی شنیدن آقایون فقط این مسایل براشون مهمه، ایشون هم میخواین ببیننن از این لحاظ هم کفو هم هستین یا خیر.
    5.یا اینکه ممکنه واقعا این مسایل بیشتر از باقی ابعاد زندگیشون براشون مهم باشه.

    حتی ممکنه ایشون سرد مزاج باشن فقط دارن امتحانتون میکنن ببینن شما چطوری هستین.

    یا.....
    برداشت های خیلی متفاوتی میشه داشت بهترین راه اینه که ازشون مستقیم در مورد تمرکزشون رو این موضوع خاص بپرسین.

    حتی میشه غیر مستقیم پرسید، غیر مستقیمی که خودشون هم متوجه بشن.
    مثلا بگین دوستی داشتین رفتن خواستگاری دختری،اون دختر خانوم همه سوالاتشون و بردن تو حوزه مسایل جنسی، حالل
    ا دوستم سردرگمم که یعنی فقط این مسله برای این خانوم مهمه، سوال براش اومده که چرا براش اینقدر این چیزا مهمه، چرا تمام سوالاتشون تو این زمینه است.
    شما که یک دخترین بنظرتون ، چرا این دختر خانوم اینگونه سوال میپرسن. و بنظرتون این اطلاعات ک از کجا پیدا کردن و...
    بعد صبر کنین ایشون جواب بدن. یا واکنششونو ببینین چگونه اس.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : دوشنبه 03 شهریور 93 در ساعت 14:04

  2. کاربر روبرو از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده است .

    pooya110 (دوشنبه 03 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اعتماد برای ازدواج با کسی
    توسط HaD در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 دی 95, 09:01
  2. پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 92, 14:47
  3. پسری معتقد ولی کلافـــــــــــــــه از نیاز جنسی!
    توسط A Weekend Warrior در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آذر 92, 03:37
  4. رازم را با کسی که مورد اعتماد نبود گفتم
    توسط رستخیز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 آذر 90, 11:56
  5. چرا نمی شه به کسی اعتماد کرد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 خرداد 87, 06:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.