سلام
منم با فرهنگ و دختر بیخیال موافقم
اولا خودت داری میگی مذهبی و نماز و روزه رو ب جا میاره پس چرا باید رابطه جنسی یا هرچی دیگه داشته باشه
بعدشم شاید ترس داره این و واقعا دارم میگم اکثر دخترا از رابطه جنسی ترس دارن
منم به خودم شخصا درمورد این مسائل خیلی از این و اون میپرسم
اگر شما سرد مزاج و اون گرم یا بلعکس باشین میدونید چی پیش میاد؟؟؟
واقعا اگر با کسی رابطه داشته یا هرچی هیچوقت این سوالات و مطرح نمیکرد و میزاشت تو دل خودش بمونه
منطقی فکر کنید لطفا








علاقه مندی ها (Bookmarks)