اگه قراره زیبایی باعث خوشبختی کوتاه مدت شه همون بهتر که زیبایی خاصی نداشته باشی، نه؟ چون اینقدر بعد انتخاب قطعی چیزای دیگه پیش میاد که کسی به شکل کسی زیاد فکر نمی کنه که بخواد بیش از چند ماه یا چند سال برات وقت بذاره..اونوقت کلی غصه می خوری که کاش زیاد زیبا نبودم که به این خاطر انتخابت بخوان بکنن.
بعدم اول و آخر اعتماد به نفس مهمه نه مقدار زیبایی..








علاقه مندی ها (Bookmarks)