
نوشته اصلی توسط
amirmahmood
اگر قرار باشه اون اقای محترم شما رو بخاطر قیافه و ظاهرتون انتخاب کنه ، اصلا بهتره خواستگاری شما نیاد و ازدواجی هم صورت نگیره.
چه اون اقا و چه شما به جای اینکه اول به ظاهر و قیافه هم توجه داشته باشید ، باید بشینید به صورت منطقی معیار های بسیار مهم رو بررسی کنید. رابطه هم رو در اول کار احساسی نکنید!
شما هم بهتره این موارد رو بادقت بررسی کنید:
- تحصیلات ، شغل
- اخلاق و شخصیت
- خانواده طرف مقابل
- وضعیت اقتصادی ( توانایی تشکیل زندگی مشترک)
- اعتقادات
-سلامت روانی و عقلی
-داشتن دانش اداره خانواده و تربیت فرزند
علاقه مندی ها (Bookmarks)