با سلام
بعد از مدتها امروز ورودی به تالار داشتم و مطلب خانم نگاری در انجمن "حقوق ما " نظرم رو جلب کرد :
حقیقتش توصیه من این نیست که از در شکایت و اعمال و اجرای حق و حقوق کارمند و کارگر و ... از دادگاههای با عناوین مختلف درآیید گر چه این در صورت اجحاف به شما حقتونه و البته اگر این اجحاف به حد ظلم های بارز و نقض های آشکار قوانین مصرح باشه محل پیگیری داره و نبایستی ظلم پذیر بود .
اما به نظرم گله های شما بیشتر به جهت اعمال سلیقه هاست که خوب در دنیای پر از نفسانیات ما به وفور وجود داره و باید با تدبیر با اونها کنار اومد .
لذا توصیه من راهکار تدبیر و مدیریت اوضاع توسط خود شماست .
یادم هست سالها پیش کتابی رو مطالعه کردم با عنوان " چگونه بر رییس خود مدیریت کنیم "
سعی کنید با تدبیر رییستون ، همکارانتون و خودتون رو مدیریت کنید
براتون آرزوی موفقیت و بهروزی دارم .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)