فاطمه 70 عزیز
چرا خودتو مقصر می دونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشتباه از تو نبوده تو فقط زود قضاوت کردی
95 درصد نامزدت و 5درصد تو مقصری
- - - Updated - - -
داری احساسی برخورد می کنی ی مقداری منطقی باش
تشکرشده 492 در 107 پست
فاطمه 70 عزیز
چرا خودتو مقصر می دونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشتباه از تو نبوده تو فقط زود قضاوت کردی
95 درصد نامزدت و 5درصد تو مقصری
- - - Updated - - -
داری احساسی برخورد می کنی ی مقداری منطقی باش
بیاموزیم بی قید و شرط عشق بورزیم،
بی قصد و قرض حرف بزنیم،
بی دلیل ببخشیم،
و از همه مهمتر
بی توقع به انسانها محبت کنیم
m.reza91 (دوشنبه 03 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)