سلام روز خوش
فاطمه جان اینکه شما ناراحت بودید و حرکتی انجام دادید قبول ولی کار ایشان قابل قبول نیست به خودت مسلط باش زنگ نزن التماس کنی اون میدونه کارش اشتباه بوده و داره با کار شما خطای خودش را می پوشنه. باید عذرخواهی کنه و باید قول بدهد تکرار نکند.
از نظر عرف و خود شما این کار قابل قبول نیست. این را به صراحت عنوان کن محکم و قوی باش.از همین ابتدای زندگی حد و حدود را برای زندگیت تعیین کن دلیلی ندارد با همسر دوستش انقدر صمیمی باشد.
شما هم بگوید نباید پیش داوری می کردید و عذرخواهی می کنید ولی این پیش داوری از گناه او نمی کاهد.
شکسته نفسی هم نکن که کاملا اشتباه است(غلط کردم) به جاش بگو ناراحت شدم زود قضاوت کردم.
می بینه شما نازشو می کشی بیشتر ناز می کنه ولش کن و محکم برخورد کن برمیگرده








علاقه مندی ها (Bookmarks)