نقل قول نوشته اصلی توسط کیارش۲ نمایش پست ها
سلام
میشه بپرسم چیا واستون مهم هست تو ارتباط.اینکه میگین از دنیای دیگه نباشه چه ویژگی های میخواین؟
رابطه دوستي اگه باشه، چيزايي كه برام مهمه : خانواده خوب، بيكار نباشه و سرش به كاري (كار،درس،هنر،ورزش) گرم باشه. دوست پسر نداشته باشه ، اهل مطالعه . دوستام 90 درصد اين ويژگي ها رو دارن ولي كيلومترها از هم دوريم .
جايي كه من زندگي ميكنم، مسيري كه هر روز ميرم و ميام، جايي كه كار ميكنم ، محاله كسي ده درصد اين ويژگي ها رو داشته باشه .