آخی....
من یه آن فک کردم شما با یه جادوگر زندگی میکنی...
ببخشید... ولی شما یه کوچولو از حقوق مردونگی تون کوتاه اومدین
اولین بار وقتی باهاتون بددهنی کرد باید جوری چک ش میزدی()منظورم اینه جوری رفتار میکردین که کاملا بفهمه راهش اشتباهه
مثل قهر یا سروسنگین بودن و این کارا که شما آقایون خوب بلدین
یه چیز دیگه:خانوم شما بی دلیل عوض شد؟
یعنی ضمن ازدواج کردنتون اتفاقی نیافتاد؟؟؟؟؟؟
آخه چرا یهویی اینجوری که میگین عوض شده؟
من به عنوان یه خانم میگم که کم محلی و بی محبتی شوهرم خیلی رو رفتارام تاثیر میذاره و باعث میشه اخلاقم طوری عوض شه که دوباره باهام آشتی کنه
ولی واسه شما بگم که شما هواشو داشته باش ولی باهاش سروسنگین باش







)منظورم اینه جوری رفتار میکردین که کاملا بفهمه راهش اشتباهه

علاقه مندی ها (Bookmarks)