سلام،دختری که خیلی راحت توی جلسه دوم وارد این فازا شده و هنوز هیچی بین شما به وجود نیومده احتمالش زیاده قبلا با کس دیگه این صحبتو کرده باشه هست،یه جورایی اون حجاب و مانعه انگار شکسته شده،وگرنه ادم توی جلسه دوم خیلی راحت به این موضوع نمیپردازه،حتی گفتن این جور مسائل حتی به صورت پوشیده برا خود اقایون هم سخته(به خصوص اینکه شما تازه در حد حرف و اشنایی جلو رفتید)،البته به نوع گفتار اون خانم هم این قضیه بر میگرده،اگر فقط در قالب سوال و اونم خیلی پوشیده و به صورت گذری ازتون سوال پرسیده زیاد سخت نگیرید در غیر این صورت گزینه مناسبی نیست براتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)