صلح رو دارید از بین میبرید ،خودتون خواستیدا!

نوشته اصلی توسط
فرشته اردیبهشت
مورد داریم بزرگترین دغدغه زندگیش اینه که بالاخره مخفی بیاد سایت همدردی یا چراغ روشن دلشون خیلی خوشه ها
نمیتونه به نتیجه برسه حق داره خب موضوع مهمیه که گریبانگیرش شده.
بله بله ؛واقعا عجب درد بدیه !!!،هرکی که هست ان شاءالله از سردرگمی خلاص بشه!!!
یه موردیم جدیدا هست دلش برای "جانی " و "بوشوک(Bushwhack)" خیلی تنگ شده!! در حدی که داره افسردگی میگیره !، خدا به ایشونم کمک کنه!،آمین!

نوشته اصلی توسط
فرشته اردیبهشت
اما متوجه نشدم منطور اقای محمد رضا از اینکه گفت "نمیدونید تو اینترنت چه خبره اگه میدونستید حتما از این علایم استفاده میکردید چیه" کسی فهمید عایا؟معلومه که نه
آدم عاقل از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه(البته شک دارم دفعه قبلی هم گول خورده باشم)؛دوستتون قبلا سوزونده اینو!!!
- - - Updated - - -
+
- - - Updated - - -
+
- - - Updated - - -
++++++++
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
علاقه مندی ها (Bookmarks)