به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام

    خب بهتره ببینید چقدر اطلاعات دارند؟
    منبع کسب اطلاعاتشون کجاست؟
    وقتشون رو باچی پر میکنن؟
    کتاب چی میخونن؟

    خیلی ها کلا پای اینترنتند ولی هیچ استفاده مفیدی نمیکنند
    نمیشه این رو معیار قرار داد
    لزومی نداره حتما عضو سایت های اجتماعی باشه
    منم احساس نیاز به این سایت ها ندارم
    ولی خبرها و اطلاعات روز رو میخونم.

    در کل شما خروجی های ایشون رو چک کنید ببینید چطور زندگی میکنن؟ و چقدر از دیدگاه های مختلف اگاهی دارن.

    البته یه رابطه ای وجود داره
    کسانی که خیلی اهل سایت های اجتماعی هستند احتمالا در دنیای واقعی کمتر حضور پیدا میکنند
    و بیشتر فکر و ذهنشون درگیر مجازه .
    اما اگر انسانی سالم و اجتماعی باشه و اهل سایت هم نباشه احتمالا با روابط واقعی وقتش رو پر میکنه .

    به نظر خودتون شما چقدر تو دنیای واقعی اید ؟ و ایشون روابط اجتماعیشون چطوره؟
    فکر میکنم غرق شدن تو تکنو لوژی خیلی اسیب زاست و فرد رو وارد یه انزوا میکنه انزوایی پر از شلوغی .
    خود من همیشه واهمه دارم با پسری ازدواج کنم که خیلی اهل نت و فیس بوک و روابط مجازی باشه


    به نظر میاد شما اگه میخایید ازدواج کنید بهتره این مورد رو تعدیل کنید .

    مثلا خواهر زاده ای دارن کلا فکرش درگیره مدل گوشی و لپتابه
    یا کامپیوترشو ارتقا میده یا گوشی عوض میکنه
    به نظرم اصلا خوشایند نیست گاهی فکر میکنم به بلوغ نرسیده.

    - - - Updated - - -

    و چیزی که اینجا جلب نظر میکنه افراط و تفریط شما دونفره
    شما خیلی بیشتر از حد نیاز وارد این مسایل شدی و ایشون هم سال به سال سراغ اینترنت نمیره . که هیچ کدوم طبیعی نیست.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 01 شهریور 93 در ساعت 13:12

  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 01 شهریور 93), فرهنگ 27 (شنبه 01 شهریور 93), نیکیا (شنبه 01 شهریور 93), صبا_2009 (شنبه 01 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 اردیبهشت 95, 02:28
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 مرداد 91, 22:55
  3. بیایید کمی کودکی کنیم.....چه عیبی دارد؟؟
    توسط سارا بانو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: جمعه 16 دی 90, 21:29
  4. داشتن خانواده اصیل معیاری قابل چشم پوشی ؟؟
    توسط meysamm در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: جمعه 13 خرداد 90, 19:20
  5. معیارهای جذابیت در زنان
    توسط shomila در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 01 بهمن 89, 01:34

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.