سلام fnh63
اگر هنگام ایجاد نظر سنجی دقت كنید، در ذیل آن گزینه ای دارد كه در مورد عمومی بودن نظرسنجی یا خصوصی بودن آن باید علامت بزنید، در نظر سنجی اخیر شما تیك عمومی را نزده بودید. اگر تمایل داشتید می توان تیك زد.
118، با توجه به دیدگاه شما نمی خواهم مطلب روانشناسی ارائه بدهم، ولی فكر كنم در دستورات اسلامی و همچنین آیات قران هم داریم كه:نوشته اصلی توسط 118
- درمورد چیزی كه علم نداری سخن نگو....
- سوء ظن نداشته باش
- شبهه پراكنی نكن
نمی دانم شاید این پیام شما نه شبهه باشه ،نه سوءظن باشه و حتما به آن علم داری اگر اینطور هست شما هر چندتا مهندس خبره سراغ داری بیاور تمام این تالار را بررسی كنند،ببینند آیا پیام خصوصی ،اسمش خصوصی بوده یا واقعا خصوصی بوده.
عزیز دلم، اینجا مراجعان عزیز بر اساس اعتماد مطالب مشكلات زندگیشون را گاها خصوصی ارسال می كنند، شما چرا به خودت اجازه می دهی تا جایی پیش بروی كه پایه های اعتماد عزیزان اعضاء را صرفا بر اساس جهل یا ناراحتی كه با شخص بنده داری ، سست كنی.
همان امام حسین عزیزی كه داعیه پیروی ازش را داریم مگر نفرمود اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید.
پس چرا چنین می كنی؟!
من قبلا هم گفته بودم
كه من نگران این نیستم كه تو مرا به سخره بگیری و بگویی حضرت ابوالفضل(ع)، بگویی سانسورچی، بگویی، بگویی مرید جمع كن و ....، خودت هم دیدی در برابر این نظراتت اصلا جواب هم ندادم. لیكن خطوط قرمز تالار را باید رعایت كنی، جو بی اعتمادی مثل پستهای اخیرتان كه صرفا توهمات ذهنی شماست از آن جمله هست. پس دقت كن، من نسبت به آنچه كه منجر به اختلال در روند كمك رسانی به همه اعضاء می شود بسیار قاطع هستم. پس خیلی خیلی دقت كن.
درضمن پست دیگرتون هم كه دو پهلو زدی در جهت القاء همان جو بی اعتمادی هست،اما مثل سیاستمدارها طوری گفتی كه بعدا بتوانی حاشا كنی:
نوشته اصلی توسط 118







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)