سلام اقا سجاد
من نياز شما به ازدواج و داشتن همدم درك ميكنم و اين يك احساس طبيعي هست.
عده اي قادر به مهار و كنترل اين غريزه نيستند و وارد رابطه ي دوستي با جنس مخالف ميشوند.
معلومه كه شما تلاش ميكنيد كه اين احساس رو از طريق مناسب و ازدواج كنترل كنيد و از اين بابت شما رو تحسين ميكنم
خب با توجه به اينكه خود خانواده اين دختر خانم رو معرفي كردن پس مشكلي براي صحبت كردن نداريدنيازي به دوست شدن و رابطه ي طولاني مدت نيست .در حدي كه شناخت كافي حاصل شود.
شرايط دخترمعرفي شده شما چيست؟
ايا تاكنون ايشان را ديده ايد؟
خواهر شما ميتونن كمك زيادي در اين زمينه داشته باشند.
- - - Updated - - -
داشتن بلوغ فكري مسئله ي پيچيده اي هست و به نظر من به اين معناست كه شما ميتوانيد در موقعيتهاي مختلف رو به درستي بسنجيد و تصميم درستي رو در مواجهه با مسائل بگيريد.
به نظر من رسيدن به بلوغ فكري به سن ربطي نداره با توجه به اينكه من فكر ميكنم شما بيشتر از سنتون ميفهميد و احساسي عمل نميكنيد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)