
نوشته اصلی توسط
pasta
دوست من اگه به شبکه علاقه داری برو سمت شیرپوینت.
که هنوز بازارش شروع نشده و 4 5 سال دیگه شروع میشه.
یه پلتفرم واسه طراحی اتوماسیون و پرتال های سازمانی.
اگه بدونی چقدر راحت و چقدر پول سازه که فکرشم نمی کنی سریع میری دورشو ببینی.هنوز تعداد کمی هستند که شیرپوینت کار می کنن.
علاقه مندی ها (Bookmarks)