سلام مهر
به تالار همدردی خوش آمدید
سئوالات این چنینی اگرچه در ظاهر تفاوت دارند اما جوابشان یکسان هست. یعنی اینکه صرفا داشتن این اختلاف سنی که قید کردید مشکلی نیست. باید همه معیارهای دیگر در کنار این قرار دهید و معدل بگیرید. برای مطالعه بیشتر لطفا مقاله تفاوت سنی دختر و پسر در ازدواج را بخوانید، گرچه این مقاله برای بزرگ بودن دختر نسبت به پسر نوشته شده هست ولی مفاهیم آن به درد شما هم می خورد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)