سلام . این حالی که شما دارید رو خیلیا دارند خیلی هم بده میدونم . بدون که تنها شما نیستی . هر چه قدر هم بیشتر زوم کنی رو مشکل تنهایی بدتره . کاش همه هر چه زود تر کسی که میخوان رو پیدا کنند ان شا اللهشناختن آدما خیلی سخته به همین راحتی نیست که زود عاشق شی زود عروسی کنی و به آرامش برسی . بازم صبور باش فعلا تا کسی نیومده خودتت به خودت بگو من دوست دارم تا آخرش کنارتم
از خودت که نمیتونی جدا شی .







شناختن آدما خیلی سخته به همین راحتی نیست که زود عاشق شی زود عروسی کنی و به آرامش برسی . بازم صبور باش فعلا تا کسی نیومده خودتت به خودت بگو من دوست دارم تا آخرش کنارتم
از خودت که نمیتونی جدا شی .

علاقه مندی ها (Bookmarks)