میگن عشق اول هیچکی نمیتونه جاشو بگیره
اصلا بهیچ وجه به این اعتقاد ندارم
به نظر من یه دختر یا پسر باید دنبال آدم واقعی چه مرد چه زن و یه عشق واقعی باشه
من خودمم تجربه شو دارم برای عشق اول 6 سال عمرمو گذاشتم
هیچوقت دنبال عشقای یه طرفه نباشید اولش سخته اما بعد به حرفم میرسید
الان تازه فهمیدم عشق واقعی یعنی چی ؟
اما اینو بدونید خدای جای حق نشسته مامانم همیشه میگه خدا " دیر گیر اما شیر گیر "
همین عشق بعد از چند سال بهمن زنگ زد که حلالم کن زندگیم جهنم شده
پس چی قربون خدا بشم دل آدما اشک آدما الکی نیست
بخاطر هر یه قطره اشک باید جواب پس داد بخاطر سفید شدن یه تار مو باید جواب خدارو داد
پس مواظب اشکاتون باشید
- - - Updated - - -
صبا جون من داستان تو رو پیگیر بودم و هستم
عزیزم تو باید جای اون خدارو تو دلت بزاری
سخته و من تجربه تو رو دارم عزیزم همیشه دنبال کسی باش که لیاقت داشته باشه
میگن برا کسی بمیر که برات تب کنه
اما من میگم برا کسی تب کن که برات بمیره![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)