سلام پونه. خوش به حالت. همین که با خدایی یعنی اینکه تقسیم کردی. ............ خدایا دوستت دارم!..... بخاطر نعمت هایی که بهای شان را گران می پردازیم....... بخاطر جنگلی که برایمان آفریدی......... بخاطر همه چیز و هیچ چیزی که داریم........ خدایا دوستت دارم....... بخاطر هوایی که فعلا رایگان است!!!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)