به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    فکر میکنید علم هم به مرگ این جوری نگاه میکنه.!!! خوابیدن توی قبر و بیدار نشدن.مرگ خواب نیست. مرگ تموم شدن نیست. مرگ راهی برای فرار نیست.
    میدونم که مرگ به معنای تموم شدن نیست،انسان موجودیست فنا نا پذیر که هیچ وقت از بین نمیرود.اما مرگ ما را از شر و سختی این دنیا نجات میدهد چون بعد از مرگ به این دنیا باز نمیگردیم و برای همیشه از اینجا میریم.این یعنی تمام شدن، تمام شدن از اتفاقات این دنیا .
    از قول کی این حرف رو میزنید که مرگ نوش داروی نا امیدیه؟
    این حرف از صادق هدایت هست

    شما یک مرد هستید. یک انسان بالغ هستید چی شده که این جور فرار میکنید؟
    من فرار نمیکنم دارم خودم رو از این دنیای بی قانون و رها شده نجات میدم.
    شما به من بگید اگه بمیرید چه اتفاقی قراره بی افته که زندگی راحتی توی دنیای برزخ داشته باشید و دلیل اینکه خدا بخواد شما رو به بهشت ببره چیه؟
    من بعد از مرگم وارد دنیای برزخ میشم و روحم وارد جسم مثالی برزخ خواهد شد و زندگی جدیدی برایم شروع خواهد شد. ،اولش کمی سخت خواهد بود اما به مرور زمان عادت خواهم کرد
    فکر کنم موقع جون کندن و قبض روحم و موقع شب اول قبرم سختی خواهم کشید خصوصا فشار شب اول قبر اما این سختی به مدت زیادی نخواهد بود چون کافر نیستم و خدا هم ستم نمیکند به خاطر اعمالم عذاب خواهم شد اما این عذاب هم همیشگی نیست.بعد از عذاب به مقدار گناهانم من رو رها خواهند کرد.
    من کافر مطلق نیستم پس برای همیشه در جهنم نخواهم بود بعد از عذاب به مقدار گناهانم رهام میکنند و در جایی از بهشت بهم جا میدن.البته امیدوارم این طوری باشه
    میشه لطفا در مورد تحصیلاتتون بگید. من فقط میدونم شما تنها زندگی میکنید نمیدونم چرا؟ آیا خانواده ای ندارید؟
    من مدرک پایه اول نرم افزاری انو رو دارم.خانواده که دارم برادرام ازدواج کردند خواهرام هم همینطور اونا رفتن سراغ زندگی خودشون پدر و مادرم هم تو یه جای دیگه زندگی میکنند
    مرگ مادر مهربانی است که بچه خود را پس از یک روز طوفانی در اغوش کشیده نوازش می کند و می خواباند.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Dreams end تشکرکرده است .

    تیام (سه شنبه 28 مرداد 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    مردن که نیاز به دعا نداره چون بالاخره ادم می میره این یک تقدیر نوشته شده برای همه ادم هاست. اما اگر می خواهید این دعا رو بکنید تا اینبار خیالتون راحت باشه که دعایی کردید که اجابت میشه ( و در واقع مشکلتون رو با مقوله دعا حل کنید) اون یک حرف دیگه است.
    نمی دونم شما که می گید دعا با تلاش مغایر نیست پس می تونید دعاهای بهتری هم بکنید مثل خوب مردن، خوب بودن (خوب زندگی کردن)، و خیلی دعاهای با ارزش تر، اما همونطور که گفتم فکر می کنم مشکلتون هنوز با خود دعا است و سعی در حل اون مشکل دارید.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  4. 3 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 27 مرداد 93), meinoush (سه شنبه 28 مرداد 93), تیام (سه شنبه 28 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آرزوی مرگ
    توسط mitra-1986 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 96, 16:51
  2. مقابله با ارزوی قلبی و شهادت طلبی درسته؟؟؟
    توسط setare sorbi در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: جمعه 06 تیر 93, 13:23
  3. آرزوی داشتن همسر خوب
    توسط imans در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 14 اسفند 89, 22:34
  4. آرزوی من برای شما در سال جدید میلادی
    توسط elina در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 دی 87, 23:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.