مرگ چیز ترسناکی نیست،این دنیا هم جای قشنگی نیست.این دنیا از جهنم قیامت هم بدتره به قدری وحشتناک و بی در و پیکر و رها شده است که اندازه نداره . به قولی مرگ نوش داروی ماتم زدگی و نا امیدی ست.آرزوی مرگ نکنید. با دنیا یه صدا باشید و خودتون رو در خلاف روال دنیا قرار ندید. یک روزی واقعا لحظه ی مرگتون میرسه. قسم میخورم اون روز به دامن همین امام رضا چنگ می ندازید که فقط یک لحظه فقط یه نفس دیگه به عمرتون اضافه بشه.
هنوز مرگتون نرسیده پس کلی از این لحظه ها دارید که استفاده کنید.
با خوندن تایپیک شما به این نتیجه رسیدم که متاسفانه فکر محدودی دارید. یا شایدم اصلا فکر نمیکنید. این احتمال رو بیشتر میدم که فکر نمیکنید. چقدر لووووس!!!
نمی گم کار خدا پوچ و بیهوده است اما موندن من بی فایده است
هیچ خوابی برای من به اندازه خواب قبر شیرین نیست.
دوست دارم شب بخوابم و دیگه هیچ وقت بیدار نشم.
کاش امام رضا واسطه مرگ من میشد







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)