پارسا گرامی ممنونم
واقعا چشمات شوره عکسو بردارم!!(شوخی)
من خودم میدونم مشکلم چیه اما همسرم پیله کرده که باید قرصا رو بخوری
فرشته اردیبهشت راجع به قرص و دارو حرف خوبی زد
از وقتی همسرم باهام مهربون شده منم دیگه غصه نمیخورم و عصبی نمیشم
این مشکلاتی هم که دارم واسه حرص و جوشاییه که قبلا میخوردم
خیلی مراقبمه
اکثرا فکر میکنند با وجود بچه شاید دوباره عصبی بشم
اما به نظرم نبودش بیشتر عصبیم میکنه
چون پسرمم خیلی شلوغه اما وقتی یه بچه دور و برشه مدام مشغول بازی با بچست
همسرم فعلا مخالفت میکنه
منم چیزی نمیگم برم مشهد بیام انشاالله که راضی بشه
طبق گفته مینوش عزیز میخوام یه کلاسی ثبت نام کنم
ممنون از راهنماییتون
اگر چیزی به ذهنتون میرسه راهنماییم کنید







(شوخی)

علاقه مندی ها (Bookmarks)