سلام خانمی . من همیشه برات دعا می کنم
به نظرم این "برو بابا" گفتن ها نشون میده که داره از این حالت لذت می بره .
اما اینکه واقعا می خواد ادامه بده یا نه رو نشون نمیده .
به نظر خودت نسبت به اوایل نرم تر نشده باهات ؟
تشکرشده 882 در 242 پست
سلام خانمی . من همیشه برات دعا می کنم
به نظرم این "برو بابا" گفتن ها نشون میده که داره از این حالت لذت می بره .
اما اینکه واقعا می خواد ادامه بده یا نه رو نشون نمیده .
به نظر خودت نسبت به اوایل نرم تر نشده باهات ؟
khaleghezey (شنبه 01 شهریور 93), بهار_68 (پنجشنبه 06 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)