خوب عزیز دوسن دارن اینجوری باشن و اصلا دلیلی نداره که شما ناراحت باشی...
باور کن بعضیا اینجوری هستند و بدون دلیل دوست ندارن رفت و آمدی باشه و بیشتر راحتترن عید تا عید همدیگرو ببسنن.. به نظر من این به خصوصیت و فرهنگشون برمیگرده.. زیاد تو رفتاراشون دقیق نشو.. اصلا سعی نکن تو نوع برخورد و طرز رفت و امدشون کنجکاوی کنی چون با این کار هم خودت اذیت میشی هم اونارو بیشتر ازین که هست دورتر میکنی..
سعی کن به حال خودشون بذاری .. خب اینا هم اینجوری دوست دارن دیگه..
خوشحالم که با همسرت رابطت خوبه..![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)