سلام مرجان عزیز
من فک میکنم ققنوس بیش از حد دارن تند میرن...
اولا اینکه میگی سراغی ازت نمیگیره یعنی چی ؟؟؟حتی دورادور هم احوالت رو جویا نیست؟؟
دوما دلیل این مدت طولانی چیه؟
من فکر میکنم اگه شرایطی پیش بیاد که بتونین با هم صحبت کنید خیلی مشکلات برطرف میشه
از تجربه ی شخصیم هم بگم که هیچ وقت به حرف مردم اکتفا نکن.ضرب المثل یه کلاغ چهل کلاغ همیشه یادت باشه
در ضمن پیشنهاد دوستمون در مورد مشاوره خوبه ولی از تجربه ی خوب دیگران غافل مشو








علاقه مندی ها (Bookmarks)