حق با شماست شاید من بی جهت دارم دل سوزی میکنم و شاید این دلسوزی بیشتر به ضرر خودش باشه تا من
بله مطمعن باشین ، خیلیم به ضرر ایشونه!!!
اگه واقعا دوستشون ندارین و قصد ازدواج باهاشونو ندارین ، بهیچ عنوان دلسوزی براشون نکنین.
حتی یک کلمه باهاشون از سر دلسوزی حرف نزنین.
من خودم یک دخترم از این مسایل هم زیاد دیدم ، شما از رو دلسوزی میخواین دلشونو نشکونین ، از اونطرفم دوستشون ندارین! بعد این رفتارهای متناقض واسه اون دختر میشه سردرگمی ! تکلیف خودشو نمیفهمه ، از یک طرف فکر میکنه اگه دوستش ندارین چرا پس بعد فهمیدن احساسش جواب ایمیلشو میدین ! از یک طرف میره تو فکر که اگه دوستش دارین پس چرا بهشون ابراز علاقه مستقیم نمیکنین.!
کلا تکلیفش مشخص نمیشه!
شما بهتره با جواب ندادن به ایشون کلا تکلیف ایشونو کامل مشخص کنین! تا ایشون هم برن پی زندگیشون!








علاقه مندی ها (Bookmarks)