شما فقط لازمه تو محیط واقعی ترجیحا وقتی لزومی نداره باهاشون وارد بحثی نشین و صحبتی نکنین.
در محیط مجازی هم پاسخ ایمیل هاشون هم ندین، میتونین حتی بلاکشون کنین.ایمیلاشونو بفرستین تو پوشه اسپم، تا حتی وسوسه نشین جوابشونو بدین بعد یک مدتی خودشون فراموش میکنن
من چند تا دوست داشتم عاشق استاد حل تمرینشون شده بودن، این اساتید محل نذاشتن قضیه تموم شد هم از جانب دختر فراموش شد هم فکر کنم اون اساتید هم دیگه فراموش کردن.
شما اگه قرار باشه دلتون برای همه ی شاگرداتون بسوزه که باید یا حرمسرا راه بندازین، یا خودتون و عذاب بدین، بهترین راه اینه که شما کم محلی کنین و سنگین برخورد کنین.
اگه باهاشون حرف بزنین حتی تو جواب ایمیلتون یک کلمه بنویسین و فقط اگه حتی جواب سلام ایشونو بدین.ایشون نمیذارن رو حساب دلسوزی شما که نمیخواین دلشونو بشکنین، فکر میکنن بهشون علاقه مند شدین و فقط مطمعن نیستین.یا حستون در حد ایشون نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)