:)) خوب اگر نخوای همشونو ناراحت کنی و باهمشون همینطور رفتار کنی که باید چند زنه بشی, تازه چند تا هم میرن رو نیمکت =)))
برادر من ولش کن بزار بره![]()
تشکرشده 19 در 9 پست
:)) خوب اگر نخوای همشونو ناراحت کنی و باهمشون همینطور رفتار کنی که باید چند زنه بشی, تازه چند تا هم میرن رو نیمکت =)))
برادر من ولش کن بزار بره![]()
benjamin (جمعه 24 مرداد 93), فرهنگ 27 (جمعه 24 مرداد 93), دختر بیخیال (جمعه 24 مرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)