سلام
تو عقدین وضعیت اینه وایی به حال زندگی
دختر خوب عشق و دوستاشتنت از ضعف خودته . ببین چقدر برای اون ارزش داری . بابت چه خطایی دست روت بلند میکنه .
شما تو دعوا کوتاه اومدی یا باعث تشدید دعوا شدی در حدیکه خون به مغز همسرت نرسه
احساسات از خودت دور کن . صحبت یه عمر با فراز نشیب زیاد . منطقی باش و بدون همسرت سخت قابل تغییر ه
اشتراک آزاد بگیر . ازدواج حریمی داره پرده ای داره که از زندگی شما فقط چوب پردش مونده . شما خانمی یا دوشیزه ؟
در هر حال من تلمیحی حرفمو زدم موفق باشی . بدرود









علاقه مندی ها (Bookmarks)