ببین من نمیخوام روی اینده شما تایثیر منفی بگذارم و از سردی مردای 38 ساله هم خبر ندارم ولی مردا تا 60 سال که ما میبینیم همه هات هستن اما
مادر پدر من حدود نه سال اختلاف سنی دارن و بابام بیشتر از شصت و چند سالشه و الان سه ساله که مادرم زندگیمون رو به هم ریخته و ابروی بابام رو برده واسه همین سردی و بهش مدام تهمت میزنه
حال ملدرم خیلی خوش نیست یا به بابام گیر میده یا به ما و زندگیمون رو و ارامشمون رو بهم ریخته
دیگه بابام بهش میگه برو شوهر کن!
بگه میتونی گزینه های بهتر پیدا کنی بگذار این اقا با خانم بالای سی سال ازدواج کنه شاید از هز نظر بهتر ساشه ،همه چیز که قیافه نیست
- - - Updated - - -
ببین من نمیخوام روی اینده شما تایثیر منفی بگذارم و از سردی مردای 38 ساله هم خبر ندارم ولی مردا تا 60 سال که ما میبینیم همه هات هستن اما
مادر پدر من حدود نه سال اختلاف سنی دارن و بابام بیشتر از شصت و چند سالشه و الان سه ساله که مادرم زندگیمون رو به هم ریخته و ابروی بابام رو برده واسه همین سردی و بهش مدام تهمت میزنه
حال ملدرم خیلی خوش نیست یا به بابام گیر میده یا به ما و زندگیمون رو و ارامشمون رو بهم ریخته
دیگه بابام بهش میگه برو شوهر کن!
بگه میتونی گزینه های بهتر پیدا کنی بگذار این اقا با خانم بالای سی سال ازدواج کنه شاید از هز نظر بهتر ساشه ،همه چیز که قیافه نیست
- - - Updated - - -
ببین من نمیخوام روی اینده شما تایثیر منفی بگذارم و از سردی مردای 38 ساله هم خبر ندارم ولی مردا تا 60 سال که ما میبینیم همه هات هستن اما
مادر پدر من حدود نه سال اختلاف سنی دارن و بابام بیشتر از شصت و چند سالشه و الان سه ساله که مادرم زندگیمون رو به هم ریخته و ابروی بابام رو برده واسه همین سردی و بهش مدام تهمت میزنه
حال ملدرم خیلی خوش نیست یا به بابام گیر میده یا به ما و زندگیمون رو و ارامشمون رو بهم ریخته
دیگه بابام بهش میگه برو شوهر کن!
بگه میتونی گزینه های بهتر پیدا کنی بگذار این اقا با خانم بالای سی سال ازدواج کنه شاید از هز نظر بهتر ساشه ،همه چیز که قیافه نیست





و این نامزدتون: 
اونوقت نامزدتون میشه این:


الان یه چند وقتی هست که من بی تفاوت شدم... ولی فعلا خبری نیست ازش... یه ایمیل دادم که دیگه اگه همه شرایط هم جور بشه برگشت شما برام منطقی نیست... اما هیچ جوابی نداد و بعد از اون من هم دیگه حرفی نزدم 3-4 روزی میشه حرفی با هم نزدیم...تصمیم گرفتم حتی حتی حتی اگه حرفی زد حوالش بدم به پدرم و بگم 2 سال برای شناخت و حرف زدن ما کافی بود ... ولی ممنون از پیشنهادتون فکر می کنم بهترین کاره اگه هم برنگشت دیگه بی خیال می شم

علاقه مندی ها (Bookmarks)