این آدم به دردت نمیخوره...بعضی وقتا آدم مجبوره از بین بد و بدتر، بد رو انتخاب کنه...شما قطعا به مشکل میخوری بعدا ، پس بهتره همین الان....
تشکرشده 104 در 37 پست
این آدم به دردت نمیخوره...بعضی وقتا آدم مجبوره از بین بد و بدتر، بد رو انتخاب کنه...شما قطعا به مشکل میخوری بعدا ، پس بهتره همین الان....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)