به نظرم باید یه وکیل خوب بگیرید و از ایشون شکایت کنید و تقاضای نفقه و مهریه کنید تا حساب کار دستش بیاد!! مردم مگه دخترشونو از سر راه آوردن که یه از خدا بی خبر باهاش اینجوری رفتار کنه؟؟اینهمه پدر مادر زحمت بزرگ شدن بچه رو بکشن اونوقت یه بی همه چیز اینجوری اذیتش کنه...
ازدواج با این آقا به صلاح نیست خواهر من!!
اینو طبق تجربه میگم الانم دیر نشده فقط محکم باش![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)