میفهمم چرا میگی معتبر!!!!!!! یه فرد معتبر ( پدر اون آقا) هرگز اعتبارش رو با پس نیاوردن یه حلقه یا به قول خودش ضرر 100 یا 200 تومنی زیر پا نمی ذاره
ضمنا تا یادم نرفته عزیزم اینو یادت باشه پسری که حرفش و نظراتش و عقایدش بخاد هرروز تغییر بکنه ( همین قضیه چادر سر کردن) اصلا به درد یه زندگی سالم نمیخوره...
یه توصیه خواهرانه هم بکنم ... بیش از حد با دیگران دلسوزانه رفتار نکن... شما لطف داری و از شعور بالا و شخصیت خوبه که پیشنهاد زندگی کردن رو تو خونه خودت دادی ولی عزیزم بعضی ها اصلا طرفیت و لیاقت این گذشت و دلسوزی های بیش از حد رو ندارن... یعنی چی که میخاست آدرس آپارتمانت رو بدونه ؟ آدم فقط حرص میخوره از دست بعضی ادمای بی جنبه
ضمنا خواهر گلم زیاد خیلی مواظب آشنایی های اینترنتی باش.. باور کن ریسکشون بالا و گاهی اوقات خطرناکه.










علاقه مندی ها (Bookmarks)