به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام

    دقیقا متوجه نشدم شما دنبال چی هستی
    اگه بحثت دوستیه این قضیش فرق میکنه و حتی تاپیک من هم به اون ربط نداره
    چیزایی که میگیم مربوط به خاستگاریه
    اگه خودت تنها پاشی بری پیشنهاد بدی این یه مدل دوستیه و از قید و بند ازاده تقریبا .

    ولی اگه منظورت خاستگاری برای ازدواجه مسلما همین که دختر و دیدی در جلسات اولیه نباید جوری نشون بدی که همه چی حله چون معلومه که به خاطر ظاهر این طور شدی.
    توی خاستگاری حتی اگه احساسی ایجاد شد که اکثرا از طرف پسرها بوجود میاد باید کنترلش کنی احساستو پیگیری نکنی .
    اگه حست خوب بود میتونی خوشحال باشی که از طرف خوشت میاد ولی نباید روش حساب کنی
    چیزی که مهمه همه جوانبو بسنجی و پایه های عقلی رابطه رو محکم ببندی

    بعد از تعداد جلساتی که لازمه برای شناخت میشینی حساب کتاب میکنی که چقدر باهم جوریم ایا میتونیم با هم ازدواج کنیم ؟
    اگه مثبت بود بعد از عقد (زمانی که بهم تعهد دارین) میتونین راه احساساتتو باز بذاری .

    مخصوصا در مورد شما که خیلی زمینه وابستگی داری نباید خودت رو درگیر احساسات کنی .
    از طرفی نباید به راحتی همه احساساتت رو به کسی بروز بدی یعنی باید تعادل داشته باشی تا دل طرف رو نزنی حتی ازدواج باید یه جایی هم بذاری طرفت کند و کاو کنه کنجکاو بشه .


    یه رابطه موفق اول عاقلانه بررسی میشه ( ریشه) بعد برای گل دادنش از احساساتت استفاده میکنی .

    اما اگه صرفا بخاطر وابستگی و ظاهر خوشایند کسی رو انتخاب کنی رابطه ات بی ریشه خواهد بود .
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (چهارشنبه 22 مرداد 93), wind (چهارشنبه 22 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل دوست داشتن زیاد واویزون شدن
    توسط esteghlal در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 خرداد 95, 14:19
  2. ازدواج با فرد دچار بیماری اسکیزوفرنی
    توسط mahtaban در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 دی 94, 19:57
  3. ازهمه چیزوهمه کس بریدم...............
    توسط دارم خفه مسشم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 23 فروردین 93, 11:54
  4. پدرشوهر و مادرشوهر ساده دهن بین و آویزون
    توسط گلچهره در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 دی 91, 10:58
  5. طرزبرخوردبامردای هیزوچشم چرون
    توسط mahi91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آبان 90, 23:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.