سلام
من درکت میکنم خود من هم همینطوریم هر وقت نزدیک نوبت دادگاه میشم استرس و دلشوره عمونم نمیده . دیونم میکنه
ولی اگه به حرف دختر بیخیال بکنی و قبلش دو خط قرآن بخونی یا یه قرآن کوچیک با خودت ببری و خودتو به خدا بسپاری حله .
قبلا بهت گفتم جلوشون نترس شجاع باش خونسرد . نذار بفهما ترسیدی .
جلسه دادگاه مربوط به چیه ؟ مهریه؟ یا تمکین شوهرت؟ یا طلاق؟ کدومش . اگه مربوط به مهریه ست که کوتاه نیا و باید از توانایی همسرت در پرداخت مهریه صحبت کنی و اینکه حقته
فرزانه جلو قاضی نگی مهر نمیخوام طلاق میخوام . اونوقت نشوزتو ثابت کردی و قاضی مهریه کمی برا شوهرت میزنه و اسیر شوهرت میشی . بایه پول ناچیز باید بشینی تو خونه .
مهریه اهرمی برا طلاق وباید طوری باشه که پسر توان پرداخت نداشته باشه وبه طلاق راضی شه .
اینکه مهر نمیخوایی مربوط به خارج دادگاه و تفاهم فیمابین شماست . ولی نه جلو قاضی اونم تو پرونده مهریه
بعدشم اگه پرونده مربوط به مهریه باشه اون در دادگاه حضور پیدا نمیکنه و تو فردا اونا رو نخواهی دید تا بعد از تجدید نظر
اما اگه دادگاه طلاقه . امشب با یه وکیل مشورت میکردی تا فردا بدونی چی بگی چون من اطلاعات کمه .
در هر صورت خودتو نباز قوی باش سعی کن تفاهم کنی با پدرش تند صحبت نکنید بگید اینا هم نمیخوان و این کشمکشا بیفایدس پس بیان جدا شیم تمام .
فرزانه تو تنها نیستی . اعتماد به نفستو ببر بالا . فردا صبحانه یادت نره . یا حداقل یه چایی شیرین .
من برات دعا میکنم . بدرود









علاقه مندی ها (Bookmarks)