دیگه خسته شدم. دیشب دوباره بعد دو روز آشتی دعوامون شد. کلا از دست من شاکیه. منو قبول نداره. ساعت ده شب منو رسوند خونه سریع گاز داد و منو تو کوچه تنها گذاشت. خدایا بهم کمک کن. شما بهم بگین چه کار کنم؟