دیگه خسته شدم. دیشب دوباره بعد دو روز آشتی دعوامون شد. کلا از دست من شاکیه. منو قبول نداره. ساعت ده شب منو رسوند خونه سریع گاز داد و منو تو کوچه تنها گذاشت. خدایا بهم کمک کن. شما بهم بگین چه کار کنم؟
تشکرشده 159 در 63 پست
دیگه خسته شدم. دیشب دوباره بعد دو روز آشتی دعوامون شد. کلا از دست من شاکیه. منو قبول نداره. ساعت ده شب منو رسوند خونه سریع گاز داد و منو تو کوچه تنها گذاشت. خدایا بهم کمک کن. شما بهم بگین چه کار کنم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)