حرفت درست نیست دوست عزیزم
متاهل شدن به چه قیمتی؟ به قیمت بدبختی؟ دوس داری توی زندگی مشترکت به جایی برسی که بگی "چه اشتباهی کردم ... کاش تا اخر عمرم ازدواج نمیکردم"
دوست خوبم توی هر ازدواج موفقی حداقل 20 درصد اختلاف بین زوجین هست که باعث ایجاد کدورت میشه و گاها شرایطی رو ایجاد میکنه که ادم با خودش میگه : "من که داشتم زندگیمو میکردم مرض داشتم شوهر کردم؟" حالا شما تصور کن که کسی که شما رو واسه خونه و حقوقت میخاد چه شرایطی برای شما فراهم خواهد کرد ... میتونم تصور کنم که زندگی برای شما جهنم خواهد شد ... بنابراین یا ازدواج نکنید یا اگه ازدواج کردید با مردی ازدواج کنید که انسانیت داشته باشه ... شرایط ازدواج داشته باشه مومن و متعهد باشه ... معرفت داشته باشه .... شما رو بخاطر خودتون بخواهد ... در اون صورت ادرس خونه شخصی شما رو تا اخر عمرشم از شما نمیپرسه چون براش مهم نیست
میدونم نیاز داری کسی رو در کنارت داشته باشی ... محبت یه همسر رو میخای اما به نظرم بابت به دست اوردن یه چیز داشته هات رو از دست نده

لازم نیست به کسی باج بدی ... تو ادم کاملی هستی ... خدا روشکر خواهان هم زیاد داری پس با صبر جمیل این قضیه رو پیگیری کن
خوشبخت باشی عزیزم

علاقه مندی ها (Bookmarks)