به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 اردیبهشت 95 [ 16:42]
    تاریخ عضویت
    1393-5-15
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,414
    سطح
    21
    Points: 1,414, Level: 21
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 24 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کاشکی خواهر منم اینا رو میخوند الان 24 سالشه ولی به هیچ خواستگاری اجازه نمیده بیان !اگه تو خونه اسم خاستگار بیاد چنان جنجالی به پا میکنه که دیگه کسی جرعت نداره بگه خاستگار داشتی !نمیدونم چشه اینطوری سرنوشت منم تحت تاثیر قرار میگیره نه اینکه خاستگار خوب نداشته باشه نه! آخریش یه کارمند یه اداره دولتی بود که ارشد عمران داشت و خونه و ماشین خونواده خوب ولی خوب چه میشه کرد گفت نه
    امیدوارم تا من و خودشو بد بخت نکرده به اشتباهش پی ببره

  2. کاربر روبرو از پست مفید sepideh22 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 20 مرداد 93)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    ممنون از همه دوستان به خاطر نظرات مفیدشون

    - - - Updated - - -

    مرسی عزیزم

    - - - Updated - - -

    میدونین من از نظر ظاهری خیلی کمتر ازسنم به نظر میرسم.با این حال در مورد شاد بودن و روحیه خوب داشتن فکر میکنم حق با دوستان باشه.خواستگاریهای نافرجام مخصوصا یکی از موارد که توضیح دادم وبیشتر از بقیه پیش رفت تاثیر بدی روی روحیه من گذاشته.قبلا من برای مسافرت وبیرون رفتن با دوستام بیشتر وقت میذاشتم و در کل آدم شادتری بودم.فکر میکنم باید سعی کنم بدون فکر کردن به آینده همون آدم شاد قبلی بشم.تقریبا یک ماهی میشه که روحیه من اینجوری شده.بازم ممنون از همه دوستان.فکر میکنم در لحظه زندگی کردن خیلی هنر میخواد که شاید خیلی از ماها این هنر رو نداشته باشیم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط میشل نمایش پست ها
    سلام آنتیا جان.

    دو سه تا پست اول رو خوندم، شاید چیزیکه میخوام بگم رو قبلا بچه ها برات نوشته باشن.

    شما هنوز داری همون خطای قبلت رو تکرار میکنی.

    قبلا فکر می کردی "خیلی" زوده، حالا فکر می کنی "خیلی" دیر شده.

    قبلا ازدواج "اصلا" برات مهم نبود، حالا خیلی برات "حیاتی" شده.

    قبلا به "هیچ" موردی فکر نمیکردی، حالا ذهنت رو درگیر "هر" مورد نامناسبی میکنی.

    قبلا فکر می کردی گزینه های خیلی بهتری در انتظارته، حالا فکر می کنی دیگه موردی پیش نمیاد و باید به یه مورد نامناسب قانع باشی. (قانع بودن به موارد نامناسب، با تعدیل معیارها متفاوته.)

    به اینها می گن خطای "همه یا هیچ". (برای "خطاهای شناختی" سرچ کنی، توضیحات همشون رو میتونی در همین انجمن بخونی)

    تجربیات اخیر، و فشاری که به خودت آوردی باعث شده روحیه ت خراب بشه. با این روحیه، طبیعیه که قدرت تشخیصت هم کاهش پیدا کرده. و بعید نیست که انتخاب اشتباهی داشته باشی.

    بنابراین یه مدت به خودت استراحت بده. تا احیا بشی. بعد می بینی که شرایط اونطور که الان فکر میکنی، بد نیست.

    موفق باشی.
    کاملا باهاتون موافقم.فکر میکنم نیاز داشتم یکی اینو بگه بهم.ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط هم آوا نمایش پست ها
    حرفت درست نیست دوست عزیزم
    متاهل شدن به چه قیمتی؟ به قیمت بدبختی؟ دوس داری توی زندگی مشترکت به جایی برسی که بگی "چه اشتباهی کردم ... کاش تا اخر عمرم ازدواج نمیکردم"
    دوست خوبم توی هر ازدواج موفقی حداقل 20 درصد اختلاف بین زوجین هست که باعث ایجاد کدورت میشه و گاها شرایطی رو ایجاد میکنه که ادم با خودش میگه : "من که داشتم زندگیمو میکردم مرض داشتم شوهر کردم؟" حالا شما تصور کن که کسی که شما رو واسه خونه و حقوقت میخاد چه شرایطی برای شما فراهم خواهد کرد ... میتونم تصور کنم که زندگی برای شما جهنم خواهد شد ... بنابراین یا ازدواج نکنید یا اگه ازدواج کردید با مردی ازدواج کنید که انسانیت داشته باشه ... شرایط ازدواج داشته باشه مومن و متعهد باشه ... معرفت داشته باشه .... شما رو بخاطر خودتون بخواهد ... در اون صورت ادرس خونه شخصی شما رو تا اخر عمرشم از شما نمیپرسه چون براش مهم نیست
    میدونم نیاز داری کسی رو در کنارت داشته باشی ... محبت یه همسر رو میخای اما به نظرم بابت به دست اوردن یه چیز داشته هات رو از دست نده لازم نیست به کسی باج بدی ... تو ادم کاملی هستی ... خدا روشکر خواهان هم زیاد داری پس با صبر جمیل این قضیه رو پیگیری کن
    خوشبخت باشی عزیزم
    ممنونم از پیام مثبت ومفیدتون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepideh22 نمایش پست ها
    کاشکی خواهر منم اینا رو میخوند الان 24 سالشه ولی به هیچ خواستگاری اجازه نمیده بیان !اگه تو خونه اسم خاستگار بیاد چنان جنجالی به پا میکنه که دیگه کسی جرعت نداره بگه خاستگار داشتی !نمیدونم چشه اینطوری سرنوشت منم تحت تاثیر قرار میگیره نه اینکه خاستگار خوب نداشته باشه نه! آخریش یه کارمند یه اداره دولتی بود که ارشد عمران داشت و خونه و ماشین خونواده خوب ولی خوب چه میشه کرد گفت نه
    امیدوارم تا من و خودشو بد بخت نکرده به اشتباهش پی ببره
    مرسی از پیامتون البته من فکر نمیکنم بدبخت باشم الان


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.