سلام دقیقا با نفیسه موافقم اون شمارونمیخواد واقعا نمیخواد
فقط نگهتون داشته تو آب نمک که اگه پسره تنهاش گذاشت شمارو داشته باشه
درضمن حتی اگه برگرده هم چون شما میدونید با یکی دیگه دوست بوده به هیچ عنوان زندگی خوبی نخواهید داشت چرا که همش با دعوا و... همراه خواهد بود
شما ی سرگرمی خوبی بودین براش
اصلا براش فرقی نداره کی باشه بهتر از این دوست جدیدش هم گیرش بیاد میره شک نکنید
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)