اومدم تو که بخونم بتونم نظری بدم بدم اما دیدم خیلی طولانیه
دلیلش شاید این بوده که ط.ولانیه پستت هر کسی حوصله نداره همه اشو بخونه
ولی بر اساس عنوان تاپیکت
دیگه نباید فکر کنی به رابطه و اون ادم. واسه همینم نباید فکرتو ازاد بذاری. با ورزش کار درس بیرون رفتن با دوستان و ... سرتو شلوغ کن
موسیقی هم بیکلام گوش بده
از تکنیک توقف فکر استفاده کن. سرچ کن توی همین تالار
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)