
نوشته اصلی توسط
شیدا.
این رفتار ایشون اصلا رفتار جالبی برای یک مرد نیست، حتی برای یک زن هم.
در حالت عادی زل زدن به دیگران تا این حد درست نیست، حالا چه برسه به این که یک مرد متاهل به ماشین دوست دختر سابقش اینطور زل بزنه.
من می گم یه رفتار خارج از تعهد و شخصیت یک مزد. می دونم دوستش داشتی و از حرفم ممکنه ناراحت بشی.
ولی فقط یک مرد سبک و بی کلاس این کارها را می کنه.
ببین اون آقا اگر بره دنبال زندگیش و دیگه هیچوقت به سمت تو برنگرده، تجربه ی دردناکی داشتی که باید تاوانش را بدی و ازش رد بشی.
اگر از همسرش جدا بشه و برگرده به سمت شما، هیچوقت این زندگی، زندگی بشو نیست. ازدواج و طلاق و برگشتن به معشوق سابق و .... توی قصه ها و فیلمها آخرش قشنگه. وگرنه یک زندگی آشفته و پریشان و دردناکه. پس بازم همین دردها را، حتی بیشتر خواهی داشت. (تازه این یک فرض نزدیک به محاله)
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)