به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام بر بانو ستاره و نوپو گرامی
    اگه من اسرار دارم که خود ستاره خانم به شوهر خواهرش جواب بده جواب رد به خاطر همین جمله شماست
    به هر حال امیدوارم خواهر شما از این ماجرا جان سالم به در ببرد.

    به نظر من اینطوری بهتره خب البته به فهم و درک شوهر خواهر ستاره خانم هم بستگی داره . واینکه این وسط طرف عموشو نگیره و دو طرف براش قابل احترام باشد
    در اینگونه خاستگاریها وقتی پیشنهاد از طرف خانواده داماد برا دختر دوم مطرح میشه ناخواسته مشکلات زیادی به وجود میاد که زندگی دختر اول خیلی تحت تاثیر قرار میده حتی بعد از جواب رد و انتظار خانواده داماد از عروسشون برای فشار به خواهر برای قبول این وصلت بخصوص در این مورد مکان زندگی دختر با مکان زندگی خاستگار تفاوت فرهنگی داره

    و هزار مشکل دیگه که بعد ها با ازدواج ستاره خانم پیش خواهد اومد حتی با شخص ثالث دیگری که میگن پسر عموم بهتر بود یا بهترشو میخرید . در هر حال من میدونم هم ستاره خانم هم پسر عمو آقای داماد هر دو خوشبخت خواهند شد و آینده ای پر از آرامش براشون دعا میکنیم

    ستاره جان سنت را برا این پرسیدم که بدونم در چه موقعیت از زندگی هستی خدا بهترین قسمت نصیبت بکنه خدا رو شکر فرصت داری
    اگه سنتون به 30 رسیده بود در این موضوع تاثیر داشت و جای تامل که من از اول که مخالفت کردم تو دلم گزینه سن بی جواب مونده بود تا اینکه پرسیدم . ممنون که جواب دادین من قصد جسارت نداشتم خدارو صد هزار مرتبه شکر که فرصت هست شما خیلی جوونی . و زیبا و اعتماد به نفس بالا

    راستی بپا تو مهمونی به سرت صلوات نفرستن اسم بذارن روت عروس خانم شوخی شوخی عروس شی . که من از اینجور مهمونی ها هم دیدم و اصلا راضی نیستم . گیر کردی برا راه فرار تو آستینت حرف داشته باش و جلوی هر عملی رو بگیر

    روزهای خوبیه از روز معمولی بهتره پر از احساس قشنگ پر از استرس پر از آدرنالین و هیجان تلفن بازی مخفی کاری زوق خواهان داشتن اینکه یکی یه گوشه دنیا داره برات میمیره و تردید و مردد بودن در رفتن یا نرفتن
    آدم تو این روزا یا پر خور میشه یا از اشتها میفته
    والبته تالار اومدن و سفره دل گشودن . با دعای فراوان بدروووووووووود

    - - - Updated - - -

    سلام بر بانو ستاره و نوپو گرامی
    اگه من اسرار دارم که خود ستاره خانم به شوهر خواهرش جواب بده جواب رد به خاطر همین جمله شماست
    به هر حال امیدوارم خواهر شما از این ماجرا جان سالم به در ببرد.

    به نظر من اینطوری بهتره خب البته به فهم و درک شوهر خواهر ستاره خانم هم بستگی داره . واینکه این وسط طرف عموشو نگیره و دو طرف براش قابل احترام باشد
    در اینگونه خاستگاریها وقتی پیشنهاد از طرف خانواده داماد برا دختر دوم مطرح میشه ناخواسته مشکلات زیادی به وجود میاد که زندگی دختر اول خیلی تحت تاثیر قرار میده حتی بعد از جواب رد و انتظار خانواده داماد از عروسشون برای فشار به خواهر برای قبول این وصلت بخصوص در این مورد مکان زندگی دختر با مکان زندگی خاستگار تفاوت فرهنگی داره

    و هزار مشکل دیگه که بعد ها با ازدواج ستاره خانم پیش خواهد اومد حتی با شخص ثالث دیگری که میگن پسر عموم بهتر بود یا بهترشو میخرید . در هر حال من میدونم هم ستاره خانم هم پسر عمو آقای داماد هر دو خوشبخت خواهند شد و آینده ای پر از آرامش براشون دعا میکنیم

    ستاره جان سنت را برا این پرسیدم که بدونم در چه موقعیت از زندگی هستی خدا بهترین قسمت نصیبت بکنه خدا رو شکر فرصت داری
    اگه سنتون به 30 رسیده بود در این موضوع تاثیر داشت و جای تامل که من از اول که مخالفت کردم تو دلم گزینه سن بی جواب مونده بود تا اینکه پرسیدم . ممنون که جواب دادین من قصد جسارت نداشتم خدارو صد هزار مرتبه شکر که فرصت هست شما خیلی جوونی . و زیبا و اعتماد به نفس بالا

    راستی بپا تو مهمونی به سرت صلوات نفرستن اسم بذارن روت عروس خانم شوخی شوخی عروس شی . که من از اینجور مهمونی ها هم دیدم و اصلا راضی نیستم . گیر کردی برا راه فرار تو آستینت حرف داشته باش و جلوی هر عملی رو بگیر

    روزهای خوبیه از روز معمولی بهتره پر از احساس قشنگ پر از استرس پر از آدرنالین و هیجان تلفن بازی مخفی کاری زوق خواهان داشتن اینکه یکی یه گوشه دنیا داره برات میمیره و تردید و مردد بودن در رفتن یا نرفتن
    آدم تو این روزا یا پر خور میشه یا از اشتها میفته
    والبته تالار اومدن و سفره دل گشودن . با دعای فراوان بدروووووووووود

  2. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    setareh 1390 (جمعه 17 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نظر شما در مورد تصمیمی که چند وقت پیش نصب به همکلاسی دانشگاهیم گرفتم
    توسط amiramiry در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 مرداد 96, 11:14
  2. پیشنهاد وقفه سه ماهه قبل از ازدواج تصمیم درستی بوده؟
    توسط بهار480 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 12 اردیبهشت 93, 12:43
  3. نمی دونم در مورد رابطه احساسی که با یک آقا برایم پیش آمده، چه تصمیمی بگیرم؟
    توسط دختر عاقل در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 اردیبهشت 93, 12:53
  4. تصمیمم رو گرفتم. راهکار برای پیشگیری از مشکل میخوام.
    توسط آرزومند خوشبختی در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 17:33
  5. در تصمیم گیری مشکل پیدا کرده ام، لطفا کمکم کنید
    توسط sana123 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 16 اردیبهشت 90, 01:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.