سلام بر بانو ستاره و نوپو گرامی
اگه من اسرار دارم که خود ستاره خانم به شوهر خواهرش جواب بده جواب رد به خاطر همین جمله شماست
به هر حال امیدوارم خواهر شما از این ماجرا جان سالم به در ببرد.
به نظر من اینطوری بهتره خب البته به فهم و درک شوهر خواهر ستاره خانم هم بستگی داره . واینکه این وسط طرف عموشو نگیره و دو طرف براش قابل احترام باشد
در اینگونه خاستگاریها وقتی پیشنهاد از طرف خانواده داماد برا دختر دوم مطرح میشه ناخواسته مشکلات زیادی به وجود میاد که زندگی دختر اول خیلی تحت تاثیر قرار میده حتی بعد از جواب رد و انتظار خانواده داماد از عروسشون برای فشار به خواهر برای قبول این وصلت بخصوص در این مورد مکان زندگی دختر با مکان زندگی خاستگار تفاوت فرهنگی داره
و هزار مشکل دیگه که بعد ها با ازدواج ستاره خانم پیش خواهد اومد حتی با شخص ثالث دیگری که میگن پسر عموم بهتر بود یا بهترشو میخرید . در هر حال من میدونم هم ستاره خانم هم پسر عمو آقای داماد هر دو خوشبخت خواهند شد و آینده ای پر از آرامش براشون دعا میکنیم
ستاره جان سنت را برا این پرسیدم که بدونم در چه موقعیت از زندگی هستی خدا بهترین قسمت نصیبت بکنه خدا رو شکر فرصت داری
اگه سنتون به 30 رسیده بود در این موضوع تاثیر داشت و جای تامل که من از اول که مخالفت کردم تو دلم گزینه سن بی جواب مونده بود تا اینکه پرسیدم . ممنون که جواب دادین من قصد جسارت نداشتم خدارو صد هزار مرتبه شکر که فرصت هست شما خیلی جوونی . و زیبا و اعتماد به نفس بالا
راستی بپا تو مهمونی به سرت صلوات نفرستن اسم بذارن روت عروس خانم شوخی شوخی عروس شی . که من از اینجور مهمونی ها هم دیدم و اصلا راضی نیستم . گیر کردی برا راه فرار تو آستینت حرف داشته باش و جلوی هر عملی رو بگیر
روزهای خوبیه از روز معمولی بهتره پر از احساس قشنگ پر از استرس پر از آدرنالین و هیجان تلفن بازی مخفی کاری زوق خواهان داشتن اینکه یکی یه گوشه دنیا داره برات میمیره و تردید و مردد بودن در رفتن یا نرفتن
آدم تو این روزا یا پر خور میشه یا از اشتها میفته
والبته تالار اومدن و سفره دل گشودن . با دعای فراوان بدروووووووووود
- - - Updated - - -
سلام بر بانو ستاره و نوپو گرامی
اگه من اسرار دارم که خود ستاره خانم به شوهر خواهرش جواب بده جواب رد به خاطر همین جمله شماست
به هر حال امیدوارم خواهر شما از این ماجرا جان سالم به در ببرد.
به نظر من اینطوری بهتره خب البته به فهم و درک شوهر خواهر ستاره خانم هم بستگی داره . واینکه این وسط طرف عموشو نگیره و دو طرف براش قابل احترام باشد
در اینگونه خاستگاریها وقتی پیشنهاد از طرف خانواده داماد برا دختر دوم مطرح میشه ناخواسته مشکلات زیادی به وجود میاد که زندگی دختر اول خیلی تحت تاثیر قرار میده حتی بعد از جواب رد و انتظار خانواده داماد از عروسشون برای فشار به خواهر برای قبول این وصلت بخصوص در این مورد مکان زندگی دختر با مکان زندگی خاستگار تفاوت فرهنگی داره
و هزار مشکل دیگه که بعد ها با ازدواج ستاره خانم پیش خواهد اومد حتی با شخص ثالث دیگری که میگن پسر عموم بهتر بود یا بهترشو میخرید . در هر حال من میدونم هم ستاره خانم هم پسر عمو آقای داماد هر دو خوشبخت خواهند شد و آینده ای پر از آرامش براشون دعا میکنیم
ستاره جان سنت را برا این پرسیدم که بدونم در چه موقعیت از زندگی هستی خدا بهترین قسمت نصیبت بکنه خدا رو شکر فرصت داری
اگه سنتون به 30 رسیده بود در این موضوع تاثیر داشت و جای تامل که من از اول که مخالفت کردم تو دلم گزینه سن بی جواب مونده بود تا اینکه پرسیدم . ممنون که جواب دادین من قصد جسارت نداشتم خدارو صد هزار مرتبه شکر که فرصت هست شما خیلی جوونی . و زیبا و اعتماد به نفس بالا
راستی بپا تو مهمونی به سرت صلوات نفرستن اسم بذارن روت عروس خانم شوخی شوخی عروس شی . که من از اینجور مهمونی ها هم دیدم و اصلا راضی نیستم . گیر کردی برا راه فرار تو آستینت حرف داشته باش و جلوی هر عملی رو بگیر
روزهای خوبیه از روز معمولی بهتره پر از احساس قشنگ پر از استرس پر از آدرنالین و هیجان تلفن بازی مخفی کاری زوق خواهان داشتن اینکه یکی یه گوشه دنیا داره برات میمیره و تردید و مردد بودن در رفتن یا نرفتن
آدم تو این روزا یا پر خور میشه یا از اشتها میفته
والبته تالار اومدن و سفره دل گشودن . با دعای فراوان بدروووووووووود![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)