به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    اهداف با آرزوها فرق می کنن.
    اهداف برای خودشون ویژگی های خاص خودشونو دارن و دست یافتنی اند و می تونی برای رسیدن بهشون تلاش کنی و قدم به قدم جلو بری تا به دستشون بیاری.
    اما آرزوها اغلب در همون حد آرزو باقی می مونن.
    به نظر من تمرکزتو بذار روی درس و کار.
    و تو این بین مواردی برات پیش میان که منجر به ازدواج میشن.پس فعلا به دنبال رابطه نباش و به نظرم یه مقدار غیر واقعی فکر می کنی چرا که رابطه منجر به شناخت و عشق و منتهی به ازدواج احتمال بسیار کمیه.به ریسکشم نمی ارزه.با یه نفر آشنا میشی و بعد موقعی می فهمی طرف مناسبت نیست که یا اون به شما وابسته شده یا شما به اون و بعد با کلی آسیب رو به رو میشی.
    پس فعلا فکر شناخت در طی رابطه و عشق منتهی به ازدواج رو از ذهنت بیرون کن و تمرکز اصلی ات رو بذار روی رشته ات.
    به چه مباحثی مسلطی ؟ دوست داری کارت چی باشه ؟ بیشتر به کارای ستادی علاقه داری یا عملیاتی ؟
    شاید بتونم با توجه به اینکه هم رشته ایم بهت مسیر بدم که آینده ی کاری ات رو هموار تر کنه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید pasta تشکرکرده است .

    SHahr-Zad (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 خرداد 94 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1393-5-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,280
    سطح
    28
    Points: 2,280, Level: 28
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    380

    تشکرشده 105 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط pasta نمایش پست ها
    اهداف با آرزوها فرق می کنن.
    اهداف برای خودشون ویژگی های خاص خودشونو دارن و دست یافتنی اند و می تونی برای رسیدن بهشون تلاش کنی و قدم به قدم جلو بری تا به دستشون بیاری.
    اما آرزوها اغلب در همون حد آرزو باقی می مونن.

    درسته متوجه شدم...
    هدفم گرفتن مدرکه لیسانسم ترم پاییز قبولیه ارشد و یه ازدواج موفق


    به نظر من تمرکزتو بذار روی درس و کار.
    و تو این بین مواردی برات پیش میان که منجر به ازدواج میشن.پس فعلا به دنبال رابطه نباش و به نظرم یه مقدار غیر واقعی فکر می کنی چرا که رابطه منجر به شناخت و عشق و منتهی به ازدواج احتمال بسیار کمیه.به ریسکشم نمی ارزه.با یه نفر آشنا میشی و بعد موقعی می فهمی طرف مناسبت نیست که یا اون به شما وابسته شده یا شما به اون و بعد با کلی آسیب رو به رو میشی.
    پس فعلا فکر شناخت در طی رابطه و عشق منتهی به ازدواج رو از ذهنت بیرون کن و تمرکز اصلی ات رو بذار روی رشته ات.

    خب ادمه دیگه فک میکنه ازدواج و یه رابطه قشنگ میتونه زندگیشو کلن متحول کنه مخصوصن برا ادمی مثه من که محدویتی که داره حس میکنه مانعه پیشرفتشه
    من هنوز همون ادم کلی تو دلمه حیف که منطقم ردش میکنه حیف ینی وقتی ردش میکنم بی تفاوت بودن بهش, رو ندادن بهش, خیلی عذاب اوره چون کاملن بر خلافه میله
    همش دنباله یه اتفاقم که بگه نه این ادمه فوق العاده ایه تو اشتباه میکنی
    اما متسفانه هیچ منطقی اینو نمیگه جز احساسم

    بله سعیم همینه اگه بشه

    به چه مباحثی مسلطی ؟ دوست داری کارت چی باشه ؟ بیشتر به کارای ستادی علاقه داری یا عملیاتی ؟

    تسلط که با توجه به درسی که خوندم با این اوضاع خیلی رو مباحثه رشتم کار نکردم برنامه نویسی کار کردم اما خیلی موفق نبودم توش چون اونجوری که باید کار نکردم در واقع
    دوس دارم کارم مرطبت به رشتم باشه به شبکه علاقه دارم ولی بعد اون طراحیو وب سایت نویس یه مدت عضو گروه هک بودم اینا اینکه بگم اونقد کار کردم که علایقمو پیدا کرده باشم اشتباهه.اما یه کاره ریتمیک رو دوس دارم و تصمیم برای ارشد بعده شبکه mis هستش-اخه عملیاتیه مثلن تولیده سخت افزارو اینا نه بهش علاقه ندارم اما تعمیرو اسنبل کردن کامپیوترو دوس دارم اما ترجیح میدم کارم ثابتو بی ریسکو مسئولیت باشه خیلی ریتمیک و مشخص


    شاید بتونم با توجه به اینکه هم رشته ایم بهت مسیر بدم که آینده ی کاری ات رو هموار تر کنه.
    :) ممنونم خیلی ارزشمنده این کارتون

  4. کاربر روبرو از پست مفید SHahr-Zad تشکرکرده است .

    pasta (پنجشنبه 16 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.