
نوشته اصلی توسط
pasta
اهداف با آرزوها فرق می کنن.
اهداف برای خودشون ویژگی های خاص خودشونو دارن و دست یافتنی اند و می تونی برای رسیدن بهشون تلاش کنی و قدم به قدم جلو بری تا به دستشون بیاری.
اما آرزوها اغلب در همون حد آرزو باقی می مونن.
درسته متوجه شدم...
هدفم گرفتن مدرکه لیسانسم ترم پاییز قبولیه ارشد و یه ازدواج موفق
به نظر من تمرکزتو بذار روی درس و کار.
و تو این بین مواردی برات پیش میان که منجر به ازدواج میشن.پس فعلا به دنبال رابطه نباش و به نظرم یه مقدار غیر واقعی فکر می کنی چرا که رابطه منجر به شناخت و عشق و منتهی به ازدواج احتمال بسیار کمیه.به ریسکشم نمی ارزه.با یه نفر آشنا میشی و بعد موقعی می فهمی طرف مناسبت نیست که یا اون به شما وابسته شده یا شما به اون و بعد با کلی آسیب رو به رو میشی.
پس فعلا فکر شناخت در طی رابطه و عشق منتهی به ازدواج رو از ذهنت بیرون کن و تمرکز اصلی ات رو بذار روی رشته ات.
خب ادمه دیگه فک میکنه ازدواج و یه رابطه قشنگ میتونه زندگیشو کلن متحول کنه مخصوصن برا ادمی مثه من که محدویتی که داره حس میکنه مانعه پیشرفتشه
من هنوز همون ادم کلی تو دلمه حیف که منطقم ردش میکنه حیف ینی وقتی ردش میکنم بی تفاوت بودن بهش, رو ندادن بهش, خیلی عذاب اوره چون کاملن بر خلافه میله
همش دنباله یه اتفاقم که بگه نه این ادمه فوق العاده ایه تو اشتباه میکنی
اما متسفانه هیچ منطقی اینو نمیگه جز احساسم
بله سعیم همینه اگه بشه
به چه مباحثی مسلطی ؟ دوست داری کارت چی باشه ؟ بیشتر به کارای ستادی علاقه داری یا عملیاتی ؟
تسلط که با توجه به درسی که خوندم با این اوضاع خیلی رو مباحثه رشتم کار نکردم برنامه نویسی کار کردم اما خیلی موفق نبودم توش چون اونجوری که باید کار نکردم در واقع
دوس دارم کارم مرطبت به رشتم باشه به شبکه علاقه دارم ولی بعد اون طراحیو وب سایت نویس یه مدت عضو گروه هک بودم اینا اینکه بگم اونقد کار کردم که علایقمو پیدا کرده باشم اشتباهه.اما یه کاره ریتمیک رو دوس دارم و تصمیم برای ارشد بعده شبکه mis هستش-اخه عملیاتیه مثلن تولیده سخت افزارو اینا نه بهش علاقه ندارم اما تعمیرو اسنبل کردن کامپیوترو دوس دارم اما ترجیح میدم کارم ثابتو بی ریسکو مسئولیت باشه خیلی ریتمیک و مشخص
شاید بتونم با توجه به اینکه هم رشته ایم بهت مسیر بدم که آینده ی کاری ات رو هموار تر کنه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)