به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 43 از 125 نخستنخست ... 3132333343536373839404142434445464748495051525363738393 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 421 تا 430 , از مجموع 1246
  1. #421
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    جهت استراحت به مزغ (همون مغز). دوستان خودم راه چاره رو پیدا کردم البته واسه بچه ها.
    برا ترمز دستی هنوز راهی پیدا نکردم.
    اینکه ۲ تا بستنی شیک اول بسم الله می گیری میدی بهشون بعدم حدود ۱۰ cmشیشه رو می کشی پایین در حدی که به قول فرهنگ نتونن اویزون بشن.

    شستن ماشین هم که همیشه دست همسر مهربان رو می بوسه.
    ویرایش توسط بی نهایت : یکشنبه 12 مرداد 93 در ساعت 00:52

  2. 10 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), paiize (یکشنبه 12 مرداد 93), terme00 (یکشنبه 12 مرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 12 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93), آرام دل (یکشنبه 12 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93), شهراز (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  3. #422
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    Quote=فرشته اردیبهشت;343027][b]
    پ.ن: قبلنا سایت خیلی با شور و حال بود اما الان سرده
    کسی صدامو میشنوه؟!![/quote]

    فرشته جان منم موافقم.نمیدونم چراهمه یه جورایی غمگین به نظرمیرسن!!!
    همه اینجورین
    وقتی دیگه خاله قزی کم پیداشده بایدتاتهش روخوند!!!!
    باباخاله قزی بیافهمیدیم معتاد نیستی به همدردی
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  4. 7 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), m.reza91 (چهارشنبه 15 مرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 15 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93), شهراز (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  5. #423
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    خاله قزی معتاد شده ؟؟؟؟؟؟//

    ای بابا کی گفت ؟ کجا دیدینش ؟ صحت داره ؟

    بنده خدا پسر خوبی بود ... همش هم میگفت من یک مرد سی ساله هستم ...

    خیلی هم از زندگی و همسرش رو دوس داشت ...

    امان از رفیق نا باباب ...
    حالا بلکه به خودش بیاد و بیاد اینجا تاپیک بزنه ترک کنه
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  6. 8 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), paiize (چهارشنبه 15 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93), آرام دل (جمعه 17 مرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 15 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93)

  7. #424
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    میخواستم تو حال و احوال بنویسم ... گفتم شاید اینجا بهتر باشه

    امروز خوب نیستم یه تاپیک هم زدم ... ولی دوس ندارم راجع به مشکلات فکر کنم
    دارم تو تاپیک ها میچرخم تا یه خورده حواسم پرت بشه و شاد بشم

    راستی دیشب لواشک درست کردم تا ساعت یک بیدار موندم بخاطر لواشک ...
    جاتون خالی فکر کنم امروز که برم خونه دیگه خشک شده باشه ...
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  8. 9 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), paiize (چهارشنبه 15 مرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 16 مرداد 93), آرام دل (جمعه 17 مرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 15 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93), شهراز (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  9. #425
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط terme00 نمایش پست ها
    خاله قزی معتاد شده ؟؟؟؟؟؟//

    ای بابا کی گفت ؟ کجا دیدینش ؟ صحت داره ؟

    بنده خدا پسر خوبی بود ... همش هم میگفت من یک مرد سی ساله هستم ...

    خیلی هم از زندگی و همسرش رو دوس داشت ...

    امان از رفیق نا باباب ...
    حالا بلکه به خودش بیاد و بیاد اینجا تاپیک بزنه ترک کنه


    هروقت ما ازخاله قزی خبرگرفتیم یا داشت مای بی بی مهدیه سادات رو عوض میکرد یا درحال اسباب کشی بود آخرسرهم میگه همه ما مردها اینجوری هستیم !


    این تالارها هم مثل روزنامه کثیرالانتشار این حرفهای خاله قزی روپخش میکنن

    تاموجش به ما هم میرسه.


    اماوقتی میره خونه پدر خانم گرامی کباب برگ میزنه به بدن میاد اینجاپست میزنه فقط وفقط پدر زن خودش اینکارو انجام میده وتنهادامادی که اینجوری تحویلش میگیرن ونبایدبه بقیه دامادها رو بدن !


    آخرش من نگرفتم خاله قزی کدوم جناح رو داره؟؟
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  10. 10 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), m.reza91 (چهارشنبه 15 مرداد 93), meinoush (چهارشنبه 15 مرداد 93), terme00 (پنجشنبه 16 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93), آرام دل (جمعه 17 مرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 15 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93), شهراز (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  11. #426
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    ســــــــــــلام

    بعد قرنی به تالار دسترسی پیدا کردم

    فکر کنم خاله قزی هم با تالار مشکل داره که پیداش نیست وگرنه از همه کاربرا معتادتره!!
    از صبح که میره مغازه تو تالاره تا وقتی که بخواد بره خونه...



    پ.ن) الان انقدر خوشحالم بعد مدتها میتونم پست بزارم که نمیدونم از کدوم تاپیک شروع کنم...
    خب تصمیم دارم الان باید برم حال و احوال
    تا بعد...
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
    ویرایش توسط شهراز : چهارشنبه 15 مرداد 93 در ساعت 18:08

  12. 5 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), asemani (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), بی نهایت (چهارشنبه 15 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93)

  13. #427
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    من دیشب دلم خیلی گرفته بود و حالم بد . رفتم تو تاپیک حال و احوال یه چیزی بنویسم؛ ساعت حدود 12:30 بود .
    تا دکمه ی ارسال پست رو زدم دیدم اکانتم برگشته به کاربر عادی !!
    بدبیار تر از منم هست واقعا!
    یعنی می خواستم لپ تاپو پرت کنم تو کوچه!! حالم حسابی خراب تر شد.
    دیگه برا حال و احوال پرسیم باید پول بدیم!!!!!!!! عجب مملکتی شده!
    ای کاش میشد مدیران یه حال و احوالم برا ما فقرا درست می کردند !
    حالا این هیچی ، صبح اومدم تو باغ یه پست بزنم ، دیدم به این جا هم دسترسی ندارم!!!
    حالا خوبه میوه هم نمیده، وگرنه برا ورودی ازمون پول می گرفتند!!
    رفتیم توی تاپیک عمومی پست بزنیم دیدم خطای محدودیت 3 پست داره میده !!!!
    گفتم بابا!، پستای روز قبلمم که پولشو داده بودمو حساب میکنید !!؟ این چه وضعیه!!؟
    بازم بی خیال شدیم،رفتم یه سر به تاپیک انجمن خصوصیم بزنم یه بار دیگه بخونمش،دیدم تاپیکه نیست!!!!!!!!!!،عه پس کوش!!؟چرا نیست! آخه قبلا پولشو دادم!!
    حالا حق ارسال پست و تاپیکو بگیرید. تاپیک خودمو چرا نمیذارید برم سراغش آخه!!!!!!!؟فقط میخواستم ببینمش!! نمیخوردمش که!!
    تو حالت کاربری عادیم حق ویرایش پستو ،یکی در میون میده!!!! (البته فکر کنم مربوط به اینه که تاپیک تو کدوم انجمن باشه). انگار کاربر عادی مثل مرد بدون کارت پایان خدمته!
    این کارا برا چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1؟
    مدیران چرا پاسخ گو نیستند!!!!!؟
    حاضرم مدیریتو به عهده بگیرما!!،تو مدیریت من همه دسترسی نا محدود به همه جا دارند حتی انجمن خصوصی ؛ ما به همه اعتماد داریم،میدونیم که کسی سراغ تاپیک دیگران نمیره! سطح کاربریا رو هم حذف میکنم ،این کار باعث ایجاد شکاف طبقاتی بین اعضا شده.همه چیزو درست میکنم. یه قوه ی اجراییه هم میذارم برای اون شوهرایی که حرف حساب حالیشون نیست تا با کتک ادب بشند!!! خدماتشم تو کل کشور ارائه میدم یه چند تا شعبه شم تو اروپا و آمریکا درست میکنم.باور کنید سرعتش و اثر بخشیش بالاتر از روشای روانشناسیه!!

    خلاصه که خیلی جالب انگیز ناک بود امروز.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : چهارشنبه 15 مرداد 93 در ساعت 20:44

  14. 10 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), meinoush (چهارشنبه 15 مرداد 93), terme00 (پنجشنبه 16 مرداد 93), پونیو (پنجشنبه 16 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93), آرام دل (جمعه 17 مرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 15 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93), شهراز (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  15. #428
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    ترمه،یه چشمی بیدار بودی؟



    ثبت اسم کردن،خدا کنه به مسخره بازی طی نشه.برم چندتا مقاله بخون با ذهن پر سرکلاس

    بشینم.

    اسپویلر چطوری کار می کنه؟یه خط اسپویلر کردم کلن نیست شده.گفته بودم آموزشگاه که

    می رم کلاش مشاوره ازدواج می خواد بذاره.چندتا پسر تازه کنکوری م ثبت ...

    ویرایش توسط فرهنگ 27 : چهارشنبه 15 مرداد 93 در ساعت 20:58

  16. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 16 مرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 15 مرداد 93)

  17. #429
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    ترمه،یه چشمی بیدار بودی؟

    نه آقاااااااا ... دو چشمی بیدار بودم ... تازه خیلی هم سرحال و با ذوق
    اون چشمم که بسته شده به دلیل ترشی بیش از حد لاشک بوده ... لواشک خورها تجربه کردن ...

    شما هم امتحان کنی بد نیست هااااا ..... این که میگن ترشی نخوری یه چیزی میشی واقعیت نداره ... برو بخور با خیال راحت .. تازه شاید به پر بودن ذهنت هم کمک کنه و بتونی بهتر سر کلاس حاضر بشی ...
    راستی این بندگان خدا شاگرداتون هستن ؟


    چرا ویبره گرفتن بیچاره ها ؟؟؟؟؟؟؟
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  18. 3 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), آرام دل (جمعه 17 مرداد 93), شهراز (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  19. #430
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد 93 نمایش پست ها
    والا دیگه ما الان کارمون از ادغام دو تا تاپیک گذشته و دیگه به کارمون نمیاد و الان بیشتر دنبال یکپارچه سازی کل سایت هستیم
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    حاضرم مدیریتو به عهده بگیرما!!،تو مدیریت من همه دسترسی نا محدود به همه جا دارند حتی انجمن خصوصی ؛ ما به همه اعتماد داریم،میدونیم که کسی سراغ تاپیک دیگران نمیره! سطح کاربریا رو هم حذف میکنم ،این کار باعث ایجاد شکاف طبقاتی بین اعضا شده.همه چیزو درست میکنم....

    مدیر کجایی که بعضی از اعضا قصد انقلاب نرم دارن!

    ببینید چه وعدهایی میدن...

    حالا معلوم نیست تو پیام خصوصی به چند نفر وعده کارشناس افتخاری و مدیران انجمن و ... دادن!!

    ببینید کار به کجا رسیده که قصدشونو علنی کردن،

    فکر کنم محارب با تالار شناخته بشن،
    حالا حکمشون چیه دیگه با شماست.
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  20. 3 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    m.reza91 (پنجشنبه 16 مرداد 93), parsa1400 (جمعه 17 مرداد 93), مصباح الهدی (جمعه 17 مرداد 93)


 
صفحه 43 از 125 نخستنخست ... 3132333343536373839404142434445464748495051525363738393 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.