نامه فدایت شوم آقا از طرف دادگاه اومد از امروز 10 روز وقت دارم که برم خونمون
دیروز مدیر نامه درخواست انتقالیمو امضا کرد و مراحل اداریش داره طی میشه برای انتقالی به شمال اگه مدیر شمال هم موافقت کنه انشالا از اول شهریور اونجام
اول برام دعا کنید
دوم همه اون چیزایی که باید رعایت کنم رو بهم یاداوری کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)