به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    1 -اولا اون کار send to all اشتباه بوده اون مزاحمه شما که نیستی
    2- نه فحش نده چون خوشش میاد
    3- اگه گوشیت اندروید هس یه blacklist نصب کن روش از این به بعد هر وقت یکی اولین بار زنگ زد و مزاحم شد بذارش تو blacklist
    بعد بذار هرچقدر هواست زنگ بزنه و اس بده بگذار سماغ بمکد خودش خسته میشه
    4- اگه ios هس که فک کنم خودش داره این گزینه رو

    5- من خودم یه زمانی مزاحم داشتم که اس نمیداد زنگ میزد
    هیچ وقتم فحش نمیداد
    فقط نصفه شب که خواب بودم زنگ میزد
    تازه هر شبم این کار رو نمیکرد بعضی شبا و من نمیدونستم وقت مزاحمتاش کی هس
    گوشیم جاوا بود و روش این برنامه ها نصب نمیشد
    اومدم یه group درس کردم به اسم مزاحم و رو این group یه آعنگ به حال "سکوت" گذاشتم
    از اون به بعد همه ی مزاحما رو میبردم تو این group همون اول بار که زنگ میزدن و قطع میکردن

    6- اگه سیم کارتت ایرانسله و اعتباری که راحت میتونی عوضش کنی مثلن بگو میخوام دائمی و همراه اول باشه

    7- خواستی سیم کارت عوض کنی نیاز نیس به همه توضیح بدی فقط به خانواده ی هودت قراره توضیح بدی بعد یه روز به همه آشناها اس میدی که شماره ی جدیدم اینه

    8- در نهایت هم اگه واقعا شمارت رو کسی بهش داده و مزاحمت ها ادامه پیدا کرد شاید مجبور بشی شکایت کنی تا پیگیری کنن

    پیدا کردن شماره آدما کاری نداره
    مثلن طرف میشینه یه شماره میگیره
    میبینه دختره
    بعد حال میکنه یه مدت بره رو مخش
    جیغ و دادش رو در بیاره
    هرچی بیشتر جیغ بکشی و کنجکاوی کنی که کی داده بهت شماره ی من رو
    تازه بیشتر حال میکنه
    مریض زیاد داریم

    اگه خواستی من تا نیم ساعت دیگه برات شماره ی 10 تا هانون رو جور کنم
    کاری نداره که شماره ی بابام رو که اولش 911 هس میکنم 912 ببینم کی برمیداره بعد 913 بهد 14
    بعد این کار رو با شماره خودم میکنم
    بعد آبجیم و ....
    تا 10 تا خانوم پیدا کنم
    اصن شک نکن کسی شمارت رو بهش داده
    ویرایش توسط nafiseh joon : سه شنبه 14 مرداد 93 در ساعت 00:28

  2. 4 کاربر از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده اند .

    azad73 (چهارشنبه 29 مرداد 93), saeed.ms (سه شنبه 14 مرداد 93), simin (سه شنبه 14 مرداد 93), رزا (سه شنبه 14 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.