1 -اولا اون کار send to all اشتباه بوده اون مزاحمه شما که نیستی
2- نه فحش نده چون خوشش میاد
3- اگه گوشیت اندروید هس یه blacklist نصب کن روش از این به بعد هر وقت یکی اولین بار زنگ زد و مزاحم شد بذارش تو blacklist
بعد بذار هرچقدر هواست زنگ بزنه و اس بده بگذار سماغ بمکد خودش خسته میشه
4- اگه ios هس که فک کنم خودش داره این گزینه رو
5- من خودم یه زمانی مزاحم داشتم که اس نمیداد زنگ میزد
هیچ وقتم فحش نمیداد
فقط نصفه شب که خواب بودم زنگ میزد
تازه هر شبم این کار رو نمیکرد بعضی شبا و من نمیدونستم وقت مزاحمتاش کی هس
گوشیم جاوا بود و روش این برنامه ها نصب نمیشد
اومدم یه group درس کردم به اسم مزاحم و رو این group یه آعنگ به حال "سکوت" گذاشتم
از اون به بعد همه ی مزاحما رو میبردم تو این group همون اول بار که زنگ میزدن و قطع میکردن
6- اگه سیم کارتت ایرانسله و اعتباری که راحت میتونی عوضش کنی مثلن بگو میخوام دائمی و همراه اول باشه
7- خواستی سیم کارت عوض کنی نیاز نیس به همه توضیح بدی فقط به خانواده ی هودت قراره توضیح بدی بعد یه روز به همه آشناها اس میدی که شماره ی جدیدم اینه
8- در نهایت هم اگه واقعا شمارت رو کسی بهش داده و مزاحمت ها ادامه پیدا کرد شاید مجبور بشی شکایت کنی تا پیگیری کنن
پیدا کردن شماره آدما کاری نداره
مثلن طرف میشینه یه شماره میگیره
میبینه دختره
بعد حال میکنه یه مدت بره رو مخش
جیغ و دادش رو در بیاره
هرچی بیشتر جیغ بکشی و کنجکاوی کنی که کی داده بهت شماره ی من رو
تازه بیشتر حال میکنه
مریض زیاد داریم
اگه خواستی من تا نیم ساعت دیگه برات شماره ی 10 تا هانون رو جور کنم
کاری نداره که شماره ی بابام رو که اولش 911 هس میکنم 912 ببینم کی برمیداره بعد 913 بهد 14
بعد این کار رو با شماره خودم میکنم
بعد آبجیم و ....
تا 10 تا خانوم پیدا کنم
اصن شک نکن کسی شمارت رو بهش داده








علاقه مندی ها (Bookmarks)