به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 26 تیر 94 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1392-12-06
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    1,405
    سطح
    21
    Points: 1,405, Level: 21
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    383

    تشکرشده 109 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بالا بودن درآمد خانم نسبت به آقا مشکل ساز خواهد بود.
    و این ربطی به خوبی و بدی افراد نداره.
    مثل بالاتر بودن تحصیلات خانم هست که معمولا مشکل سازه.
    بنظر من بهترین کار ازدواج با همکار هست که در صورت داشتن انتخاب درست
    بسیاری از مشکلات حل میشه.
    متاسفانه دختران رشته های پزشکی اینقدر پسرهای هم رشته خودشون رو اذیت
    می کنن که کلا قید همکار رو می زنن.
    اگه کمی ساده بگیرین با همکار ازدواج کنین خیلی موفق تر خواهید بود.

  2. 2 کاربر از پست مفید Amir_23 تشکرکرده اند .

    ario86 (یکشنبه 12 مرداد 93), mahsa_m (سه شنبه 14 مرداد 93)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 دی 93 [ 11:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-01
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    515
    سطح
    10
    Points: 515, Level: 10
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان عزیز چرا همتون در مقابل ایشون گارد میگیرین.

    خب ایشون حق دارند . خانومایی که دارند این خانوم رو متهم به مادی گرایی می کنن یه لحظه خودشون رو جای ایشون بذارند حاضر نیستن حتی درآمد شوهرشون یک ریال هم از خودشون کمتر باشه.

    پذیرفتنش سخته که درآمد آقا تا این حد از خانم کمتر باشه. بعدها هم برای خودتون و هم این آقا دردسر ساز میشه.
    این خود شما هستی که با توجه به معیارهاتون می تونید تصمیم نهایی رو بگیرید.

  4. 4 کاربر از پست مفید آیینه تشکرکرده اند .

    ario86 (یکشنبه 12 مرداد 93), mahsa_m (سه شنبه 14 مرداد 93), setareh 1390 (یکشنبه 12 مرداد 93), صبا_2009 (یکشنبه 12 مرداد 93)

  5. #33
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    بعضی وقت ها تو جایگاهی که هستیم باید بمونیم تا بقیه به ما برسن.

    گاهی باید پایین بیایم یا داشته هامونو ندید بگیریم.


  6. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 11 مرداد 93), mahsa_m (سه شنبه 14 مرداد 93), pasta (شنبه 11 مرداد 93), setareh 1390 (یکشنبه 12 مرداد 93), آیینه (دوشنبه 13 مرداد 93)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    به نظرم استدلالت درسته چون حقوق اقا پایینتره به احتمال زیاد مدیریت ایشون تو خونه زیر سوال خواهد رفت دقیقا درکت میکنم.باز انتخاب با خودته یه دودوتا کن ببین میتونی کنار بیای یانه.در مورد رشته ات هم درکت میکنم دانشجوهای پزشکی دندون پزشکها رو دکتر حساب نمیکنن.باز شما از یک طرف رونده اید. ما مهندسای مکانیک کشاورزی از دو طرف رونده ایم نه بچه های کشاورزی ما رو قبول دارن نه بچه های مهندسی.مجبوریم همش خودمون خودمون رو قبول داشته باشیم به هر حال اوکییم
    و دراخر ببخشید وسط پستت ولی:
    خدایا از این خواستگارهای اینجوری خوب و اوکی قسمت من و بقیه ی دخترهای این تالار بکن.
    ماکه مهندسیم درامدمون هم در همین حدوداست اگه کار پیدا کنیم پس در ارزوی چنین خواستگارهایی هستیم.

  8. 4 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    Amir_23 (یکشنبه 12 مرداد 93), anisa (یکشنبه 12 مرداد 93), ario86 (یکشنبه 12 مرداد 93), mahsa_m (سه شنبه 14 مرداد 93)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    مهسا خانوم نگرانی شما کاملا به جاست. به نظرم با این اقا صحبت کن و یه سری مسائل که ذهنتو مشغول کرده
    مشخص کن.
    این موضوع به خود شما و شخصیتت هم برمیگرده . که در اینده چطور به مسائل مالی زندگی نگاه کنی . و به خاطر حقوق بیشتری که داری همسرت حس نکنه داره سرزنش یا تحقیر میشه.
    اگر برای شما این موضوع اهمیت داره بهتره با یک پزشک و همکار خودت ازدواج کنی که هم از نظر مالی و هم جهات دیگه مورد پسندت باشه .
    باید معیاراتو الویت بندی کنی . مطمئن باش همه ی ادما همه چیزو با هم ندارن . ممکنه با یه پزشک هم ازدواج کنی از لحاظ درامد خیلی بالا و هم سطح خودت باشه اما از نظر اخلاق خیلی خوب نباشه یا خوانواده یا هر چیز دیگه... پس به معیار های خودت نگاه کن فک نکنم بتونی همه چیزو با هم پیدا کنی.

    دوستان هم لطف کنن خودشون رو کنترل کنن. اینکه در امد پزشک بالاتره یا وجهه اجتماعیش دلیل دیگه ای داره که به مشکل این خانوم هیچ ربطی نداره . در ضمن یادتون نره وقتی دندونتون درد میگیره شب تا صبح از درد نمیتونین بخوابین کل زندگیتونو فراموش میکنین دنبال دندونپزشک میرین . حالا اینکه 4 تا پزشک کارشون ایراد داره دلیل نمیشه همه چیزو ببریم زیر سوال مهندس بیسواد هم زیاد داریم .

    پ.ن: بنده خودم خانوم مهندسم.
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  10. 3 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    Amir_23 (یکشنبه 12 مرداد 93), mahsa_m (سه شنبه 14 مرداد 93), آیینه (دوشنبه 13 مرداد 93)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 11 شهریور 93 [ 17:24]
    تاریخ عضویت
    1392-6-25
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    1,184
    سطح
    18
    Points: 1,184, Level: 18
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    246

    تشکرشده 257 در 104 پست

    Rep Power
    28
    Array
    یکی از دلایلی که بعضی ها از بعضی های دیگه درآمدشان بیشتر میشه اینه که وقت مفیدشان را صرف درآمدزایی می کنند نه وب گردی. درست فرق بین من و مهسا خانم:) ببینید حتی به تاپیک خودش مراجعه نمی کنه:) کاش منم ازش یاد بگیرم
    دوش شراب ریختی، وز بر ما گریختی
    چون خمشان بی گنه روی بر اسمان مکن

  12. کاربر روبرو از پست مفید Opal تشکرکرده است .

    mahsa_m (سه شنبه 14 مرداد 93)

  13. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 شهریور 93 [ 02:35]
    تاریخ عضویت
    1393-5-10
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    117
    سطح
    2
    Points: 117, Level: 2
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 18 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همگی
    ممنونم از تک تکتون که وقت گذاشتین تاپیکمو خوندین راجع به مشکلم نظر دادین...
    دو روز بیشتر نبودم چون خیلی فکرم مشغول بود و میخواستم بهترین و مهمترین تصمیم زندگیمو بگیرم باید زودتر نتیجه رو میگفتیم
    پدر و مادرم ابتدا راضی بودن اما وقتی ترس و تردید منو دیدن رفته رفته اونام دچار تردید و دودلی شدن و به جایی رسید که گفتن تصمیم نهایی با خودت
    خیلی فکر کردم خیلی سبک سنگین کردم خیلی با خودم کلنجار رفتم که بهترین تصمیمو بگیرم جوریکه بعدها پشیمون نشم و در نهایت قلبم به این ازدواج رضایت نداد و امشب مادرم جواب منفی رو بهشون داد نگفت دلیل اصلی چیه یه جوری بهشون فهموند که من راضی نیستم به این وصلت...
    الان تهه دلم حسه خوبی ندارم ولی عقلم کاملا احساس رضایت داره...

  14. 12 کاربر از پست مفید mahsa_m تشکرکرده اند .

    Amir_23 (سه شنبه 14 مرداد 93), anisa (سه شنبه 14 مرداد 93), ario86 (سه شنبه 14 مرداد 93), m.reza91 (سه شنبه 14 مرداد 93), Opal (سه شنبه 14 مرداد 93), shekasteh (جمعه 07 شهریور 93), کامران (شنبه 18 مرداد 93), نازنین2010 (سه شنبه 14 مرداد 93), معاون کلانتر (سه شنبه 14 مرداد 93), بی نهایت (سه شنبه 14 مرداد 93), بابک 1369 (چهارشنبه 15 مرداد 93), شیدا. (سه شنبه 14 مرداد 93)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 11 شهریور 93 [ 17:24]
    تاریخ عضویت
    1392-6-25
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    1,184
    سطح
    18
    Points: 1,184, Level: 18
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    246

    تشکرشده 257 در 104 پست

    Rep Power
    28
    Array
    ازدواج نکردن خیلی بهتر از یک ازدواجی هست که توش زن احساس کنه مردش نمی تونه انتظاراتش را برآورده کنه و مرد احساس کنه تمام تلاشش هم باز برای خانم خونه اش کم هست.
    دوش شراب ریختی، وز بر ما گریختی
    چون خمشان بی گنه روی بر اسمان مکن

  16. 6 کاربر از پست مفید Opal تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 15 مرداد 93), Farzane-F (سه شنبه 14 مرداد 93), maryam240 (یکشنبه 10 اسفند 93), szd (پنجشنبه 29 آبان 93), کامران (شنبه 18 مرداد 93), بابک 1369 (چهارشنبه 15 مرداد 93)

  17. #39
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    باید از این تفکر بیایم بیرون که حتمن مرد باید نیازهای مادی زنو تامین کنه.وقتی زن 1.5براش

    پول خورده،مسلمن خودش می تونه نیازهاشو به بهترین شکل برطرف کنه.وظیفه مرد برآورد

    نیاز عاطفی و جنسیشه با خرج خونه.


  18. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1393-4-24
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    309
    سطح
    6
    Points: 309, Level: 6
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 104 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام. من از پستاتون اینطور برداشت کردم که شما آدم حسابگری هستی (
    فرضا ما قصد خرید یه زمین داشته باشیم که 90 درصد پولش از من باشه و 10 درصد ازون اونوقت شما باشی حاضری اینو نصف نصف به نام بزنی....
    )پس بهتره با یه ادم حسابگر ازدواج کنین... ولی یادت باشه زندگی مشترکی که رو حساب کتابای مالی باشه خیلی شیرینی نداره..شادزی

  19. 2 کاربر از پست مفید Alp تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 15 مرداد 93), کامران (شنبه 18 مرداد 93)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.